دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

هی روزگااااااااااااااااار!

سلام. 

خوبین؟ 

همه دارن از روزهای آینده و آرزوهاشون و امیدهاشون میگن. 

منم موندم توی راهی مبهم که نمی دونم به کجا ختم میشه! 

منم دوست دارم که : 

۱. امیدوار باشم 

۲. شاد باشم. 

۳. موفق باشم. 

۴. یه زندگی عاشقانه داشته باشم. 

۵. سالم و سلامت باشم. 

۶ . بازم سالم و سلامت باشم. 

۷. از دست حسودهایی که هر جا میرم انگار به قول دوست باجی جلوتر از من میرن  - نجات پیدا کنم. 

۸. خودم حسود نباشم. 

۹. آرزو و خواست سلامتی و موفقیت همه جوونا رو دارم. 

 

اما گاهی که به وضعیت چمن در قیچیی که توشم فکر میکنم با خودم میگم : 

یعنی میشه؟ 

یعنی من چقدر وقت دارم؟ 

یعنی میشه که بشه؟ 

 

و هزار تا یعنی دیگه..... 

بگذریم. 

امروز رفتیم با داداش خان مرکز استان و برای مسافرتمون ارز گرفتیم. 

خدا رو شکر خیلی اذیت نشدیم! جالبیش این بود که با خودمون قرار گذاشتیم بریم بانک و کارهای مربوط رو انجام بدیم - اگه بهمون ارز نرسید و موفق نشدیم (به هر دلیلی) بریم قسمت شکایات و تا می تونیم گلایه کنیم و حسابشون برسیم!!! بعدشم چون دستمون به جایی بند نیست! بریم صرافی ارز بخریم!!!!!!!!

!! 

 

خلاصه که خدا نذاشت کار به اونجا برسه و ارزمونو گرفتیم! 

دعا کنید برامون.منم قول میدم رفتم سفر براتون دعا کنم.

زیاد

زیاد خوب نباش...
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی، دل آدم ها را می زنی
آدم ها این روزها ، عجیب به خوبی ...
به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند
زیاد که باشی، زیــــــــــادی می شوی...

!!

 نقاش نیستم ، ولی دلم برایت پر می کشد !  


....

و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود دلش آغوش گرم میخواهد!!

دلگیری!

دلم گرفته. 

نمی دونم چم شده. 

دلم تنگ شده برای خیلی چیزا و خیلی موقعیتها. 

 

نمی دونم چکار کنم. 

انگار یه بغض کال ته گلومه! نمی رسه. نمی ترکه .  

 

کاش علاجی داشتم. 

کاش............................ 



پ.ن ) شاهد از غیب رسید: 

 خـــــــدایــــــــــــــــــا در گلویم ابـــر کوچــکی ست که خیــال بـارش نـــدارد.
میــــــشود مــرا بــغل کنـــی ؟!

گاهی...

گاهی این روزها بدجور دلم عاشقانه می خواهد! 

گاهی این روزها بدجور دلم هوایی کارهایی می شود. 

گاهی  این روزها بدجور دلم تنهاست  

گاهی ....