دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

وام

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم

"وابستگیها"

وام های کوتاه مدتی هستند

با بهره های سنگین . .


 

پ.ن : می ترسم از وام کوتاه مدت این شکلی..... 

 

 

به چشمهایت بگو نگاهم نکنند

بگو وقتی خیـره ات می شوم

سرشان به کار خودشان باشد !

نه که فکر کنی خجالت میکشم ، نه !

حواسم نیست ، عاشقت میشوم . . .

!!!

دارم نسبت به حسهایی که اومده سراغم مشکوک میشم  

میترسم  که :

 

زَیَّنَ لَهمُ الشَّیطانَ اَعمالَهُم 

 

:(

روز وصل دوستداران یاد باد کامم از تلخی غم چون زهر گشت گر چه یاران فارغند از یاد من مبتلا گشتم در این بند و بلا گر چه صد رود است در چشمم مدام یاد باد آن روزگاران یاد باد بانگ نوش شادخواران یاد باد از من ایشان را هزاران یاد باد کوشش آن حق گزاران یاد باد زنده رود باغ کاران یاد باد

راز حافظ بعد از این ناگفته ماند  

ای دریغا رازداران یاد باد

زیباترین قسم

نه تو می مانی و نه اندوه  
و نه هیچیک از مردم این آبادی...  
به حباب نگران لب یک رود قسم،  
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت  
غصه هم می گذرد،  
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...  
لحظه ها عریانند. 

به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.  

پ.ن: اولین روز فعالیتم در کلاس به صورت رسمی. 
شدم آموزگار پایه دوم 
خدایا! کمکم کن

وقتی...

وقتی کسی به زندگیتان وارد می شود، خدا او را به دلیلی می فرستد. 

یا برای درس گرفتن از او   

یا برای ماندن با او برای همیشه


 

تو کدامینش بودی؟

?!

اونقدر دلم میخواد یکی بود که داستانمو برات تعریف می کرد. 

بی کم و کاست و بی دلهره و استرس و بی توجه به قید و بندها و بایدها و نبایدها....