دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

میلادانه

اللهم صلی علی محمد و ال محمد  


پیامبر(ص)میفرماید :هرکس صلوات بر من را در نوشته ای بنویسد تا زمانی که ان نوشته باقی است فرشتگان برای او استغفار میطلبند.  

 

میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق(ع) بر شما مبارک باد.
 

مثل...

مثل کتابی شده ام که با ذوق می خری...
 
اما...حالِ خواندنش را نداری !! 


  
رسول ادهمی

جمله های دوست داشتنی من .

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

:)

هر روز
شیطان لعنتی
خط های ذهن مرا
اشغال میکند
هی با شماره های غلط
زنگ میزند آن وقت
من اشتباه میکنم و او
با اشتباه های دلم حال میکند

دیروز یک فرشته به من می گفت:
تو، گوشی دل خود را
بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو میزد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا برنداشتی؟

یادش بخیر
آن روزها
مکالمه با خورشید
دفترچه های کوچک ذهنم را
سرشار خاطره میکرد
امروز پاره است
آن سیم ها که دلم را
تا آسمان مخابره میکرد

اما
با من تماس بگیر خدایا
حتی هزار بار
وقتی که نیستم
لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار! 

 


                       
  کتاب: روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس / نویسنده : عرفان نظرآهاری 

. . . .

حال و هوای این آهنگها . . .

ادامه مطلب ...