دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

خدا رو شکر

سلااااااام به همه.  

طاعاتتون قبول.  

راستش این مطلب رو وقتی داشتم وب "کفتر چاهی-یه جفت" می خوندم - تصمیم به نوشتنش گرفتم.   

 

نوشتن از نعمتهایی که خداوند بهمون داده هم سخته و هم آسون.نه اینکه همه چیزی که داریم نعمت خداست هنر اینکه بتونیم بشماریمشون و در نهایت ازشون خوب استفاده کنیم مهمه.  

و اما بعد  

خدایا شکر بخاطر تمام نعمتهایی که بهم دادی و این ده تایی که میخوام بنویسمشون باز هم شکر.  

1. خدایا شکر بخاطر وجود خانواده ای مهربان و خوب ( پدر و مادرم  و یرادرهایم )

2. خدایا شکر بخاطر توفیق سفر و گشت و گذار و زیارتهایی که نصیبم کردی و از این پس در تقدیرم قرار می دهی.

3. خدایا شکر بخاطر نعمت سلامتی و اینکه شرایط خاصی برام به وجود نیامد.که محتاج باشم و نخواه که محتاج کسی جز تو باشم. 

4.خدایا شکر که تونستم درس بخونم و تا حدودی پیشرفت کنم.و کمکم کن که بتونم بیش از پیش مفید باشم .

5. خدایا شکر بخاطر اینکه هیچوثت تنهام نذاشتی توی هر شرایطی (و هیچوقت تنهام نذار که سخت به تو و مهرت محتاجم) 

6.خدایا شکر بخاطر کار و فعالیتی که دارم.(کمکم کن که بهترین بمانم) 

7. خدایا شکر بخاطر موفقیتهای زندگیم و کمکهای نامحسوست که گاهی فراموششون کردم. 

8.خدایا شکر که می تونم ببینم و بشنوم و بخوانم و بنویسم و راه بروم و حتی لمس کنم.(خودت خوب می دونی که دارم از چی حرف می زنم) 

9.خدایا شکر بخاطر اینکه با هوشم - مهربانم  و گاهی بیش از حد احساساتی . بخاطر تمام احساسات خوبی که در وجودم هست ممنونم.و بخاطر اعتقاداتی که گاهی مهار می کنند رفتارهام رو.

10. خدایا شکر بخاطر تمام آدمهایی که به زندگیم وارد کردی و بعضی شدند دوست و بعضی همراه و بعضی هم با گذشت زمان رفتند اما به من درسهایی آموختند که همیشه در ذهنم می مانند.بخاطر تمامی این آمدنها که تو به نوعی مسببش بودی و برایم درس در بودنشان قرار دادی شکر. 

 

خب ده تا فرصتم تمام شد و تازه دارم می بینم که چقدر مطلب برای تشکر از خدا وجود داره.پس میگم: خدایا! بخاطر تمام نعمتهایی که بهم دادی ازت ممنونم و کمک کن که قدردان مهربانیت باشم. 

 

منم مثل آلما خانم ازتون دعوت می کنم که دوست داشتین ده تا از نعمتهایی که خداوند بهتون داده رو فهرست کنید تا با هم بخاطر نعمتهامون شکرکزاری کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فقط من! جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ق.ظ

چگونه از عهده شکرت برآیم که برای هر نعمت ، شکری بر من واجب میگردد و برای هر شکری ، شکری دیگر ؟!

دقیقا همین طوره.
وقتی تمام جز به جز داشته هام و بودنم؛ نعمتشه ، شکر کردن بسیار سخته و متوجه تمام نعمات بودن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.