دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

فرصـت های زنـدگی را دریابـیم ...

وقت طلاست و زمان، گرانبهاترین گوهر عمر است؛ گرچه نیازهای آدمی بیشمار است

و بسیاری از فرصت ها در گذر زمان از دست می روند اما جسم و روح ما نیازهایی دارد

که با برآوردن آنها آرامش هر چه بیشتر را در زندگی به ارمغان می آورد.

فرصت ها را دریابیم و دریغ نکنیم از زمانهایی که چه زود می گذرند ...    


 
فرصتی برای دعا     


نیایش با خدا کمک می کند تا غبار غم از دلت زدوده شود


زمانی برای دوستان

 
داشتن دوستان واقعی نیمی از خوشبختی است


وقتی برای کار

 
کار سرمایه ای همیشگی برای سعادتمندی است


زمانی را برای فکر کردن

 
تفکر سالم منبع قدرت و انرژی جسم است


وقتی برای مطالعه

 
دانش اندوزی در کسب آگاهی هر چه بیشتر است


زمانی برای گوش دادن

 
یک موسیقی گوش نواز تعادل روحی و عاطفی را دو چندان می کند


فرصتی برای خنده

 
بارهای سنگین زندگی تنها با داروی خنده، سبک تر می شوند


نگاهی هم به عشق

 
عشق اصلی ترین طعم شیرین زندگی است


زمانی را برای رویا

 
سفر به عالم خیال، اعتماد به نفس را قوت می بخشد


فرصتی هم برای بازی

 
نشاط و شادابی، ماندگارترین خاطرات جوانی است که هرگز از یاد نمی رود

 


نظرات 3 + ارسال نظر
massi دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:18 ب.ظ

نمیدونم. اصن انگیزه هدف زندگیم گم شده :(

سعی کن هدف و انگیزه ات گم نشه.
تو میتونی این شرایط رو بگذرونی . یه جورایی درکت میکنم چی میگی.
فقط برات آرزو میکنم خیلی زود از این حالت بیای بیرون و تنها کسی که میتونه کمکت کنه خودتی عزیزم.
اگه از دست من کاری برمیاد بهم بگو.

massi یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ

قشنگه. اما حیف که حال و روز خوبی ندارم.

چی شدی معصومه جان؟

ایشالا زود زود بهتر بشی.

رویا پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ق.ظ

زمانی برای رویا خیلی مهم تره از نظرم !
راستش من اینترنت ندارم الآنم خونه نیستم ! یه جورایی شرایط ایزوله دارم !!!

شمام کمتر تحویل میگیریاااا تخصیر من نیست همه ش !

که زمانی برای رویا مهمتره؟
البته البته
نازی در ترک نت به سر میبری؟ حالت که خوبه ایشالا؟
باور کن میام به وبت سر میزنم.مسنجر تقریبا نمیام.اما به یادت هسدم باور کن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.