دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

سفرهای پی در پی ( 2 )

سلام مجدد.

خب داستان به اونجا رسید که به نمایشگاه گل و گیاه واقع در پارک چمران کرج ( تا امروز هم برپاست) دعوت شدم. 

 از آنجاییکه برنامه عصر بود و به من گفته شد که شام هم بیرون خواهیم بود و شاید تا دیروقت طول بکشه؛ قرار شد با اهل منزل مشورت کنم و به هر حال هماهنگ کنم.خلاصه بعد از ابراز رضایت، به خانم همکار اعلام کردم که همراهشون خواهم شد.سه شنبه عصر باتفاق هفت همکار دیگر و سه فرزند آنها راهی شدیم

در بین راه بخاطر اینکه ماشین دوم به ما برسه جلوی پارک توقف کردیم و هندوانه خوردیم ( جای دوستان خالی).دوباره به سمت نمایشگاه رفتیم و از آنجایی که ظرفیت پارکینگ تکمیل بود؛ حدود هفتصد متر جلوتر مقابل یک خانه توقف کردیم و پیاده به سمت محل نمایشگاه رفتیم.

نمای ورودی خیلی جالب بود و داخل بسیار جذاب و جالب.انواع درختچه های مینیاتوری، انواع گیاهان آپارتمانی، تجهیزات مخصوص نگهداری و مراقبت از گل و گیاه مثل انواع و اقسام گلدانها در اندازه و رنگهای متنوع، وسایل هرس کردن و حتی انواع سموم و کودها و خاکها.غرفه ای مربوط به محصولات گیاهی و عرقیجات گیاهی هم بود.حتی پیاز گیاهان مختلف مثل زعفران هم وجود داشت.با دو شکل جدید فلفل مواجه شدم.گل آراییهای زیبا و حتی تزیین ماشینهای مختلف.خلاصه اوقات خوبی بود.حدود ساعت هشت از نمایشگاه خارج شدیم و تا به رستوران سنتیی که مدنظر بود برسیم ساعت ده شد و خلاصه جای دوستان خالی تا برسیم خانه حدود یازده و نیم!

دو روز بعد گردش را هم به عروسی دعوتم؛ و منتظرم که تا آخر تعطیلات ببینم به چندجای مختلف راهی خواهم شد یا نه;-)

:-D

☆★☆


نظرات 5 + ارسال نظر
ابوعدنان جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

من نمایشگاه را دوست دارم !
خصوصا شام خوردن بیرون و تبلیغات ونایلکسهای تبلیغاتی آن را بیشتر می پسندم

خب نمایشگاه ها جالبند.
نایلکسهای تبلیغاتی خعلی خوبند
سلام.
ممنون از حضورتون.

khodai جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ق.ظ http://khodai.persianblog.ir

سلامی به لطافت عشق
پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است
به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست
بی شک مرگ پایان کبوتر نیست
در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر
او درهمه لحظه ها درکنار توست کافیست صدایش بزنی
اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد
¤¤¤--اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --¤¤¤
سکوتم سرشار ز فریاد است
سرشار ز شکر و سپاس
¤¤¤-----------------------------¤¤¤
لبت خندون، دلت شاد
زندگی به کام
¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
¤¤عشق به خدا¤¤
________مهرت پایدار________

سلامی چو بوی خوش آشنایی.
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

افت و خیز ! پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

از گل و گیاه ها عکسی نگرفتی؟ بخش فروش هم داشتن؟

بله غرفه فروش داشتند.
یه چندتایی گرفتم ولی گوشیم شارژش کم بود؛ اونطور که دلم میخواست نتونستم عکس بگیرم.ان شاالله سر فرصت چندتایی آپلود میکنم.

انسان پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:06 ب.ظ http://ehsanarash.persianblog.ir

با خواندن این نوشته انکار منم باشما بودمممنون

سلام
ممنون از لطف و توجه شما

منتظران ظهور پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:58 ب.ظ http://aftabzamin.persianblog.ir/

تا نبینم رخ زیبای تو را مهدی جان
دلم آرام نگیرد به خدا مهدی جان

نیمه جانی که به تن مانده نثار تو کنم
تا ببینم رخ زیبای تو را مهدی جان

اللهم عجل لولیک الفرج


اللهم عجل لولیک الفرج.

برگرد که بر بهارمان میخندند
یک عده به حال زارمان میخندند
آنقدر نبودنت به طول انجامید
دارند به انتظارمان میخندند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.