دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

یک نکته خواندنی


زندگی یک مدرسه است و ما در حال آموختن،

مشکلات درس هایی هستند که می آیند و می روند،

آنچه می آموزیم به ما کمک می کند تا زندگی بهتری داشته باشیم.

 

Life is a school, and we are here to learn,

Problems are lessons that come and go,

what we learn from them will serve us for the rest 

of our lives


پ.ن:وقتی سیستم خراب بشه، پست گذاشتن با موبایل خعلی سخته.

‫‬‎

با عشق علــــــی ستاره بر می گردد


خورشید به یک اشاره برمی گردد


بر مُرده اگر مُحب حیـــــدر بدَمد


جانش به تنش دوباره برمی گردد



عاشقان ولایت و شیعیان علی ،عیدتان مبارک

عیدانه

به مسلخ کشیدن نفس وبه معراج بردن عشق برشمامبارک،امیدوارم غمهایتان قربان شادیهایتان گردد، عیدقربان مبارک.التماس دعا

اندر حکایات من و پسرهام

مدرسه ها شروع شد و بازم حکایات من و پسرام!

امسال تعدادشون شده 37تا!! و من دارم فکر میکنم که چه شود;-)

رفتم سر کلاس بهشون میگم :پسرا دفتر دیکته دربیارید که شروع کنیم درس رو.

پسر بچه ی شیطون زل زده توی چشمام میگه:نمیتونم خانم!

-چرا؟

+آخه دفتر نیاوردم.

-دفتر مشقت رو دربیار.

+اونم نیاوردم.

-پس چی همراهت هست؟

+هیچی، کیف نیاوردم:-)

-!! پس چی؟؟

+یادم رفته.

-برو زنگ بزن مامانت بیاره

+شماره شو بلد نیستم.

-شماره خونه چی؟

+بلد نیستم.

-شماره پدر؟

+ بلد نیستم.

-  :| دفتر شماره داره برو بگو تماس بگیرن.

+ :-D

آخه من چی بگم؟؟ کیفو داخل ماشین باباش جا گذاشته بود، حالا خوبه که دفتر شماره تماسها رو دارن.

:|    :|

شروع

اگرچه پایان هرچیزی رانتیجه ای ست..

خوب یابد..

اماکلمه ی اغازهمیشه راهی ست،،

برای تغییرپایان های ناکام ....

این هفته راهم فرصتی به تودادندتاباشی

واغازکنی...

تغییرهرانچه دران ناکام مانده بود...

این فرصت گنجی ست دوباره...

که کلیدصندوقش توکل توست..

پس بخواه.....حرکت کن...می شود.

"هفته ات پربار"