دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

سلام به همه.

عزاداریهاتون مقبول درگاه الهی.

داشتم فکر میکردم که چقدر کم می نویسم!

البته یکی از دلایلش خرابی سیستم خانگی هست و بعدی بی سوژه بودن من!!

همیشه وقتی با مخاطب یا موضوع جدیدی روبرو میشیم، او رو با پیشینه ذهنی خودمون مقایسه میکنیم.حالا برای من و پسرام هم چنین حالتی پیش آمد.یکشنبه جایگزین یکی از همکارا رفتم کلاسش و دختراش هم پایه ی پسرای من هستند.خلاصه توی درس علوم داشتم از بچه هاش سوال میکردم، بحث یادداشت برداری رو سوال کردم که جواب دو تا از بچه هاش جالب بود.

سوال:وقتی بخواهید مطلبی که دیده اید یا شنیده اید بهتر در ذهنتان بماند و برای دیگران بازگو کنید؛ چه میکنید؟

-خانم به مغزمون فشار میاریم یادش بیاد!

من-0-ه نه درست نیست، کی میخواد راه حل دیگه ای بگه؟

- خانم من میدونم، اونقدر میگردیم تا پیداش کنیم!!

من - !!! کجا رو میگردی؟

- خانم توی ذهنمو!

من- :|

بچه -:-D

کتاب علوم- :O

و به این ترتیب به فعال بودن پسرام نسبت به اون بچه ها ایمان آوردم.;-)

البته به حال همکار جان هم دلم سوخت که چه قدر کارش سخته با هنچین اعجوبه هایی


نظرات 4 + ارسال نظر
الـــی ... جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ http://goodlady.blogsky.com

خدا پسراتون رو واستون نگه داره :)

خدا برا پدر و مادراشون حفظشون کنه.
و شما رو برای عزیزانتون.

Mr chapool شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ق.ظ http://chapdas.persianblog.ir/

بله!
پسرا یه چی دیگه ان

سلام
اگه بدونین پسرای من چه اعجوبه هایی هستن

هیدرا جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ

این پس در راستای تمجید از روش مریمی بود یا در راستای انتقاد از روش دوست مریمی ؟ یا اصلا شایدم در راستای آموزش روش های نوین آموزشی بوده ...

سلام
خیر ، بحث امیدوار شدنم به دانشمندهای خودم بود که با تمام نارضایتیم نسبت به اون بچه ها بهترین هستن و ابراز احساس به حال همکار جان که چه تلااااااش مضاعفی با بچه هاش باید داشته باشه.

khodai چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 ب.ظ

من رقیــــه دخترشیرین زبان شــــــــاه دینم غنچه ی پژمرده ی بـــــــاغ امیــــرالمومنینم هردوعالم دردعا،محتاج دست کوچک مــــن تاابدحاجـــت رواگردنــــدازیک آمینــــــــــــــــم... "ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد"

سلام
باز این چه شورش است که در خلق عالم است
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است
التماس دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.