دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

وقتی حس مناجات نداریم چه کنیم؟


نماز یعنی مودبانه درخانۀ خدا ایستادن و از سر ادب و تواضع، اقرار به عبودیت کردن. اگر عاشقانه یا فقیرانه هم نتوانستی بروی در خانۀ خدا، باید مودبانه بروی. گاهی از اوقات، انسان با همۀ نیاز و یا علاقه‌اش به خدا، حس مناجات عاشقانه و یا گدایی در خانه خدا ندارد؛ ولی همیشه می‌توان ادب را رعایت کرد.

متفکرانه

زندگی ات را محدود به بودن و نبودن آدمها نکن..روی پاهای خودت بایست تا تنهایی ات را بیهوده نیابی و هیچکس را بهترین زندگی ات خطاب نکن...
یادت باشد
آدمها بهترین که خطاب شوند خیالاتی میشوند..هوا برشان میدارد و تورا به هر جهت که بخواهند می برند...
زندگی ات را که مشروط به دیگران کنی جایی برای کشف خودت باقی نمی گذاری..آدمها که مهم تلقی شوند تغییرت می دهند . آنوقت تو میمانی و یک دوگانگی شخصیت
یادت باشد
کسی بهترین زندگی ات میشود که خودش بخواهد..مبادا عروسک خیمه شب بازی آلت دست دیگران شوی
مگذار زندگی ات محتاج تأیید.دیگران شود. 

7کلید طلائی آرامش

هفت کلید طلایی آرامش در ارتباطات:

یک: قضاوت دیگران تاثیری بر زندگی من ندارد.

دو: مردم وظیفه ندارند مرا درک کنند.

سه: من مسول اصلاح یا تربیت کردن دیگران نیستم.

چهار: از کسی در برابر لطفی که به او می کنم توقعی ندارم وگرنه این لطف را در حق او نمی کنم.

پنج: کسانی که رفتارناجوانمرادنه با من داشته اند توسط کاینات مجازات خواهند شد هرچند که من هرگز متوجه این نشوم.

شش: دنیا سخاوتمند تر از آن است که موفقیت کسی راه موفقیت مرا تنگ کند.

هفت: ملاک من رفتارشرافتمدانه و انسانی است نه مقابله به مثل.


یه آهنگ

سلام 

داشتم فکر می کردم که چقدر کم کی نویسم و در حال پیدا کردن یه تعداد موسیفی بیکلام بودم که از این موسیقی خوشم آمد.بنظرم آهنگ جالبی بود.آرام و در عین حال پر از انرژی مثبت؛ گفتم بهتون پیشنهادش کنم شاید خوشتون اومد.


:)



دانلود


سلام بهمن :)

دی هم تمام می شود...

دفتر بهمن را باز کن...

برگ اولش را...

 با کاغذی از جنس دلت جلد کن...

صفحه به صفحه اش را...

با امید خط کشی کن...

صاف و یکدست...

اینبار بهتر ورق بزن‌..

با احتیاط بیشتری نگهش دار...

شروع به نوشتن کن...

اینبار کمی خوش خط تر بنویس...

خط اول...

به نام خدا...

سلام بهمن...