دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

7کلید طلائی آرامش

هفت کلید طلایی آرامش در ارتباطات:

یک: قضاوت دیگران تاثیری بر زندگی من ندارد.

دو: مردم وظیفه ندارند مرا درک کنند.

سه: من مسول اصلاح یا تربیت کردن دیگران نیستم.

چهار: از کسی در برابر لطفی که به او می کنم توقعی ندارم وگرنه این لطف را در حق او نمی کنم.

پنج: کسانی که رفتارناجوانمرادنه با من داشته اند توسط کاینات مجازات خواهند شد هرچند که من هرگز متوجه این نشوم.

شش: دنیا سخاوتمند تر از آن است که موفقیت کسی راه موفقیت مرا تنگ کند.

هفت: ملاک من رفتارشرافتمدانه و انسانی است نه مقابله به مثل.


نظرات 2 + ارسال نظر
پژمان یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ق.ظ http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام
صبح بخیر
انصافا نکات جالب و کاربردی هستن. بعضی از این جملات رو استفاده کردم و همیشه جواب مثبت دادن.

سلام
صبح عالی متعالی.
سپاس از شما.

منتظران ظهور پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ http://aftabzamin.persianblog.ir

السلام علیک یا بقیه الله ...

منی که مایه ننگم به حد رسوایی
چگونه از تو بخواهم به دیدنم آیی
چو خویش یار تو دیدم چه نیک فهمیدم
عزیز فاطمه، مهدی چقدر تنهایی ...

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
اللهم عجل لولیک الفرج

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.