دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

اندر حکایات من و پسرهام

مدرسه ها شروع شد و بازم حکایات من و پسرام!

امسال تعدادشون شده 37تا!! و من دارم فکر میکنم که چه شود;-)

رفتم سر کلاس بهشون میگم :پسرا دفتر دیکته دربیارید که شروع کنیم درس رو.

پسر بچه ی شیطون زل زده توی چشمام میگه:نمیتونم خانم!

-چرا؟

+آخه دفتر نیاوردم.

-دفتر مشقت رو دربیار.

+اونم نیاوردم.

-پس چی همراهت هست؟

+هیچی، کیف نیاوردم:-)

-!! پس چی؟؟

+یادم رفته.

-برو زنگ بزن مامانت بیاره

+شماره شو بلد نیستم.

-شماره خونه چی؟

+بلد نیستم.

-شماره پدر؟

+ بلد نیستم.

-  :| دفتر شماره داره برو بگو تماس بگیرن.

+ :-D

آخه من چی بگم؟؟ کیفو داخل ماشین باباش جا گذاشته بود، حالا خوبه که دفتر شماره تماسها رو دارن.

:|    :|

نظرات 4 + ارسال نظر
massi چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ

هوراااااا بازهم شوروع شد خاطرات مدرسه :)

37 تا توی یه کلاس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
بلی شروع شد، البته کلاس من پرجمعیته، بقیه 32نفرند.

Mr chapool سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ http://chapdas.persianablog.ir

من هنوزم که هنوزه وقتی تکلیفمو انجام نمیدم کتاب یا دفترشو با خودم نمیبرم که بگم جا مونده

سلام
آفرین به شما البته منم گاهی از این شیوه استفاده میکنم موضوع این بود که اون دفتر قرار بود توی مدرسه نوشته بشه، تکلیف منزل نبود؛ و بیخیالی بچه برام جالب بود.خونسررررررد

افت و خیز ! سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:01 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

یه دوست دوران دبیرستان دارم که معلم ابتدائیه . یه بار سوال داده بود به بچه ها که : میوه های فصل پاییز را بنویسید :
یکی از بچه نوشته بود : اکسیموها پرتقال دوست دارند ( منظورش اسکیموها بود )
واقعا اون بچه به چی داشت فکر میکرد و چه منظوری ازین جواب داشت؟
دنیای بچگی ...


خداییش بعضی وقتها آدم تو کار این وروجکها می مونه.

افت و خیز ! سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:57 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

بالاخره دیکته نوشت یا همه صبر کردن تا کیفش هفت خوان رستم رو رد کنه و به دستش برسه ؟
خب یه برگه از بغل دستیش میگرفت دیگه ؟

مسئله این بود که نوشت افزار هم نداشت و از اون مهمتر درسهای زنگهای بعد بودش که بدون کتاب نمیشد ازشون گذشت.خودم مداد و پاک کن و برگه برای چنین وقتهایی دارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.