دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

ای بابا!

سلام. 

خوبین؟ 

عجب روزگاری شده ها! 

برامون دوره ضمن خدمت گذاشتن.دو روز هفته که هر دوتاش روز کاریم هم هست! از طرفی هم برنامه های سفرم به عتبات و من واقعاً سر در گم هستم که چه جوری این وقایع رو با هم مچ کنم که صدای مدیرخانم ! در نیاد. البته دو روز ضمن خدمت رو که من نذاشتم - اداره گذاشته و حالا بحث اینه که منم باید همین روزا برم برای واکسیناسیون و نمی دونم چطور به مدیر خانم بگم که این شکلی نشه! هر چند الان  ساعات اوج کارم نیست اما مدیر خانمه دیگه! اگه بدونم که کارت واکسن رو ازمون نمی خوان که نمیرم واکسن بزنم! مسئله اینه که نمی دونم! 

 

تازه یه چیزی: مدیر خانم میگه که سر صبحایی که کار داری بیا! بعدش برو!که همکارا اعتراض نکنن! اما کار داداشی هم هست که اگه بخواد وسط روز بیاد - برنامه اش به هم میخوره!  

به نظرتون چکار کنم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
مامیچکا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ


وای عجب برنامه قاریشمیسی....
خدا کمکت کنه...
می خوای من بیام جات ساب وایسم؟؟ میامااااااا
تعارف نکن..


سلام گلم.
اتفاقاً خدا حسابی کمکم کرد.
و دیروز مدرسه ما تعطیل شد و من به واکسیناسیون رسیدم.!!

ممنونم عزیزم.
تو همیشه به من لطف داری.
ازت ممنونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.