دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

زیاد

زیاد خوب نباش...
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی، دل آدم ها را می زنی
آدم ها این روزها ، عجیب به خوبی ...
به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند
زیاد که باشی، زیــــــــــادی می شوی...

نظرات 3 + ارسال نظر
ارکیده پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام مریم بانوی عزیز بوووووووووووس
باید ملس باشی تا به همه مذاقی خوش بیای
دیگه دل هیچ کسی رو نمیزنی
اصلا همون خوب بودن بهتره
در ضمن چرا دلتو نتکوندی!؟
باید فقط خوبی توش جا بدی دیگران میخواد خوششون بیاد میخواد نیاد مهم دلمونه که
باید محل عشق باشه ودوستی
بعدشم اینکه من لینکت کردم خانومی شما هم اگه افتخار میدی لینک کن منو به اسم ارکیده تنها
موفق باشی وسربلند

سلام ارکیده بانو!
نه بابا! یه عده ای هستن که آدم نمیخواد به اونا خوش بیاد!
دل ما تکونده شده هستش!!

ای خواهر عشقم کجا بود!!!

حتماً لینکتون کردم و ممنونم که قابل دونستی و لینکم کردی.

شما هم موفق و شاد و سلامت باشی.

خاطره پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام
دوست من از این مطلب زیباتون خوشم اومد تو وبلاگم پست کردم
ببخش بی اجازه بود

سلام دوست عزیز.
خواهش میکنم. لطف شماست که مطلب براتون جالب بود.

خواهش میکنم - اشکالی ندارد.
موفق باشید.

مامیچکا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

تلخ هم نباید بود...
باید ترس باشی که دل مردم قلنج بزند براید...

....
نسترنم ممنون از حضورت.
شاید هم اینجور باشه ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.