دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

هی روزگااااااااااااااااار!

سلام. 

خوبین؟ 

همه دارن از روزهای آینده و آرزوهاشون و امیدهاشون میگن. 

منم موندم توی راهی مبهم که نمی دونم به کجا ختم میشه! 

منم دوست دارم که : 

۱. امیدوار باشم 

۲. شاد باشم. 

۳. موفق باشم. 

۴. یه زندگی عاشقانه داشته باشم. 

۵. سالم و سلامت باشم. 

۶ . بازم سالم و سلامت باشم. 

۷. از دست حسودهایی که هر جا میرم انگار به قول دوست باجی جلوتر از من میرن  - نجات پیدا کنم. 

۸. خودم حسود نباشم. 

۹. آرزو و خواست سلامتی و موفقیت همه جوونا رو دارم. 

 

اما گاهی که به وضعیت چمن در قیچیی که توشم فکر میکنم با خودم میگم : 

یعنی میشه؟ 

یعنی من چقدر وقت دارم؟ 

یعنی میشه که بشه؟ 

 

و هزار تا یعنی دیگه..... 

بگذریم. 

امروز رفتیم با داداش خان مرکز استان و برای مسافرتمون ارز گرفتیم. 

خدا رو شکر خیلی اذیت نشدیم! جالبیش این بود که با خودمون قرار گذاشتیم بریم بانک و کارهای مربوط رو انجام بدیم - اگه بهمون ارز نرسید و موفق نشدیم (به هر دلیلی) بریم قسمت شکایات و تا می تونیم گلایه کنیم و حسابشون برسیم!!! بعدشم چون دستمون به جایی بند نیست! بریم صرافی ارز بخریم!!!!!!!!

!! 

 

خلاصه که خدا نذاشت کار به اونجا برسه و ارزمونو گرفتیم! 

دعا کنید برامون.منم قول میدم رفتم سفر براتون دعا کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

ای آنکه به تدبیر تو گردد ایام
ای دیده و دل از تو دگرگون مادام
ای آنکه به دست توست احوال جهان
حکمی فرما که گردد ایام به کام

سالی سرشار از انرژی برایت آرزو میکنم...

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است
آغاز بهار بر شما مبارک

ممنونم از شما.
من هم برای شما آرزوی خوشی و موفقیت و سلامت دارم.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام مریم بانوی عزیزبووووووووووووووس
کجا ایشالا میخوای بری فکر کنم مکه اگه آره که خوش به سعادتت
هر جا میری ایشالا خوب وخوش باشی وبهت خوش بگذره
بعدشم اینکه چرا که نه عزیزم به همه اینا که گفتی حتما میرسی خدا آرزوهای همه رو برآورده کنه ایشالا برای تو هم همینطور امیدوارم همیشه لبت خندون ودلت شاد باشه
موفق باشی...

سلام عزیزم.

انشااله عتبات.
خدا قسمت شما کنه.
منم امیدوارم.
و از خدا میخوام که همه علی الخصوص دوستای من موفق و شاد و خوشبخت باشند.

مامیچکا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

برای همه ما دعا کن مریم بانوووووو
من مطمئنم که به همه اینا می رسی...
مگه من عاشقت نیستم؟؟/

سلام نسترنی!

امیدوارم که خداوند آرزوهای همه و خصوصاً دوستای خوبم رو اجابت کنه.

من فقط و فقط امیدوارم به او و مصلحتی که برایمان صلاح میداند.
اما گاهی کم میارم....

منم عاشقتم عزیزم اما خوب میدونی منظورم چی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.