دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

ماجرای تیم ما و مسابقه

سلام . 

از سه هفته پیش قرار بود که ما یه تیم هفت سنگ به اداره معرفی کنیم و چون متقاضی زیاد بود، ما به نفع حضور همکاران کنار کشیدیم اما ته دلمان خواست که برویم مسابقه!! 

خلاصه دو هفته پیش همکارجان(مربی تربیت بدنی) گفت که : هر مدرسه میتونه یه تیم دیگه هم بفرسته! و این شد که ما هم یه تیم شدیم! 

گذشت و گذشت و امروز روز مسابقه هفت سنگ بود و من چون صبح کلاس ضمن خدمت داشتم - بعد از کلاس به مدیرجان! زنگیدم که چه خبرا؟ گفت: من دارم از دانشگاه میام و تیم شما هم گویا انصراف داده و منحل شده!  منم گفتم خوب چه بهتر!(داشتم نقشه میکشیدم که عصر به همراه داداجان به دنبال دادابانو! برویم که همکار جان زنگید که : کجایی پس؟ مگه کلاست تمام نشد؟ بیا سالن تمرین کنیم!!!!من  گفتم که مگه تیم منحل نشه؟ 

گفت : نه! 

منم سریع ناهاری عجولانه خوردم و رفتم سالن و دیدم که از نه تیم شرکت کننده فقط چهار تیم حاظرند و با همین تعداد مسابقه شروع شد!! 

مهم این بود که یکی از تیمها چون همکاران با سابقه 20 سال به بالا را در خود جا داده بود و کمی هم مغرور بود شروع به ایراد گرفتن از در و دیوار کرد و هر تیمی که مشغول بازی شد ، با اعتراض بجا و بیجای ایشان مواجه شد!! خلاصه قرعه ما و آنها هم با هم شد و هر بار به بهانه ای شروع به اعتراض کردند و جدال بی حد و اندازه اشان و همراهی سرداور با عث شد که نتیجه را به نفع آنها اعلام کنند! بعد که تیم دوم مدرسه هم از تیم مقابل برد باز هم آنها شروع به اعتراض و اینا کردند و بعدشم که با تیم ما بازی کردند بازم جر زنی کردند و خلاصه کلاً با جرزنی!! برنده اعلام شدند! 

اما خیلی جالب بود که دور هم جمع شدیم و کمی به سر و کول هم پریدیم و همین باعث کمی خوشحالی شد! 

و فهمیدیم که همکاران قدیمی ما بسی جر زن تشریف دارند!

نظرات 3 + ارسال نظر
فِری شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://oneee.blogsky.com

من جای شما بودم حتماً به فیفا شکایت میکردم!!!


برای بازی هفت سنگ به فیفا!!!!!!!!!!

افسانه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام

بچه که بودم همیشه تیم تشکیل می دادیم وهفت سنگ بازی می کردیم ومن همیشه جر میزدم

سلام.

ما هم که بچه بودیم زیاد بازی میکردیم.
اما الان براش خیلی قانون گذاشتن و کلی سخت شده!!
شما هم ؟؟

ممنون که سر زدین.

مامیچکا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

هفت سنگ چی بید؟؟؟
ایصولا پاش وایسی معلما از شاگردا شیطون ترن

مامیچکا جان! هفت سنگ یه بازی قدیمی بید که با قوانین جدیدی احیا شده بید!
وسایلشم یه توپ و هفت تا سنگ و چندتا بازیکن بید!!!

آخ گفتی.معلما 360درجه شیطونتر از بچه هان!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.