دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

شب آرزوها

امشب لیلة الرغائبه! 

شب آرزوهاست 

چشماتو ببند و آروم بگو: 

خدایا! من عاشق توام و به تو نیاز دارم 

به قلب من بیا.

نظرات 3 + ارسال نظر
مامیچکا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام مریم جونی...
انقدر شرمنده ام انقدر شرمنده ام که حد ندارهههههههههه
خیلی دوستتدارم عزیزم ولی این چند وقته پی سی بدجور خراب بود و تو یه هفته سه بار رفت پیش مهندس...
اعصابمو خط خطی کرد...
مرسی که به فکر م بودی


سلام عزیزم.

دشمنت شرمنده باشه گلم.
منم همینطور.

خوشحالم که خودت خوبی و سلامت.


افسانه جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام عزیزم

تو را جستجو می کنم

تا بیایی

.

.

دل من امانت به پیش تو باشد

سلام بر شما.

سپاس از لطف شما و اینکه خبرم کردین.

موفق باشید.

افسانه پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام مریم من
امشب بزرگی‌ات می‌شود آرزوهایت

لیله‌الرغائب است، مراقب آرزوهایت باش

در شب آرزوها بهترینها رابرات آرزو میکنم

سلام بر افسانه بانو!



منم برات بهترینها رو آرزو میکنم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.