دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

کنتاکت پر!

اگه بدونین چی شد! 

امروز داشتم با گوشیم سر و کله می زدم که دیدم یه پیام تصویری از طرف داداش جان اومد اما نتونستم بازش کنم!(گویا تنظیمات گوشی به هم خورده بود) . خلاصه که هر کار کردم نشد که نشد... 

داداش جان اومد خوبی کنه رفت و از سایت یه کد ریست پیدا کرد و من گفتم: به پیامکهام که کاری نداره؟ 

- نه بابا! 

-خلاصه ایشون ریست کردن گوشی رو و چشمتون روز بد نبینه! هر چی پیامک داشتم پر! 

هر چی کنتاکت (شماره توی دفتر تلفنم) داشتم پر! تنظیمات صفحه و امنیتی و همه چی پر! 

 

فکر کن! 

من اکثر شماره هایی که اونجا بود رو که حفظ نیستم و جایی هم ثبت نکردم و همه پرید! به سلامتی و میمنت! 

قیافه من در اون لحظه                             

و قیافه ی داداش جان :             

 

خلاصه بعد دیدم هر چقدر هم  که عصبانی باشم یا بغض کنم یا هر چی! دیگه کنتاکتام بر نمیگرده! اونم که از قصد این کار رو نکرده بود - اما پیش اومد دیگه! 

 

--  *  --  *  --  *  --  *  --  *  -- *  -- 

 

پ.ن : خلاصه که کنتاکتاتونو جایی یادداشت کنین که به سرنوشت دفترچه تلفن من دچار نشه! 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
افسانه جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

نگاهم را ســکوت ات ترجمان شد
نگاهی را که گویی چون زبان شد

چه حاصل گفتن ِ بـــــدرود وقتی
نگاهت پر زغربت ، این میان شد

ممنون از شعر قشنگ و زیبایی که نوشتی.

اما کی داره میره؟






افسانه جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام مریم بانوی خوبم

شما چرا دیگر نمی نویسید

منتظر نوشته های خواندنی تون هستم

سلام افسانه بانو!

والا رفته بودیم عروسی و اینا.
انشااله سر فرصت تعریف می کنم براتون!

ممنون از لطف شما . و اینکه برای نوشته های من وقت صرف میکنین و می خونین.

ارکیده یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ق.ظ

سلام بر مریم بانوی عزیز بوووووووووس
میگم حالا هرچی بوده گذشته دیگه خودتو ناراحت نکن عزیزم
منم برای محکم کاری تمام شماره تلفنهای گوشیمو تو دفترچه تلفنم نوشتم که اگه خدایی نکرده گوشیمو دزدیدن مثل خواهرم به خاطر شماره هام نشینم زار زار گریه کنم
حالا تو هم ازین به بعد همینکارو کن
موفق باشی وخرسند عزیزم...

سلام بر ارکیده بانو

چه عجب از این طرفها. مشرف فرمودین.

دیگه ناراحت نیستم چون گذشته و شاید هم حکمتی داشته!!

همین دیگه باید توی دفترچه یادداشت کنم

ممنونم گلم.
امیدوارم که تو هم شاد و سلامت باشی.

پسرک شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ http://khordenevesht.blogsky.com

سلام
بعله... معمولا وقتی آدم اطلاعات ارزشمندش را از دست میده تازه حسرتش را می خوره، بنده یک فقره هارد 360 گیگاباتی و کلی عکس و ... را از دست دادم... خودتون حساب کنید حسرتش را...
راستی وبلاگ متنوع و جالبی دارید و ...
نوشته وقتی که بزرگ می شوی هم حقا که حقیقت بود
پیروز باشید

سلام.
واقعا همینطوره . البته به حد یه هارد 360 گیگ نبود اما ...

به قول دوستم : هی وای من! چطور تونستین کنار بیاین با این همه مطلبی که ممکنه از دست داده باشین؟

ممنون از توجه شما .

سپاس .

همینطور هم شما موفق باشید.

یک دانشجوی پزشکی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام.چیزی نمیشه که فوق شماره شون رو نمی شناسی از نو بهت اسماشون رو می گن

سلام.

اتفاقاً چند تا ازدوستان دانشگاهیم رو با پیامکهایی که فرستادند و ته مونده ی حافظه ای که از شماره هاشون داشتم شناختم.
اما بعضی شماره ها رو نمیتونم به اون روش پیدا کنم.

عیب نداره دیگه گذشته و کاریش هم نمیشه کرد.

از اینکه بهم سر زدین ممنونم.

افسانه پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام مریم بانوی عزیزم
عیدت مبارک

سلام عزیزم.

عید شما هم مبارک.

افسانه چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام مریم بانوی عزیزم

وای چه بد!!!!!

یک بار برای من هم این اتفاق افتاد

سلام بر افسانه بانوی عزیز.



خیلی بد.

الهی برای کسی پیش نیاد!

خاطره شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام...
من نیز زیاد از این کارها با گوشی بیچاره ام کرده ام... بعد تازه دوره افتادم و دنبال شماره دوست واشنا....کاملا درکت میکنم..

سلام.

من طی این سالهای مدید اولین بار بود که چنین بلایی سر گوشیم اومد و حالا موندم با کسانی که شماره هاشونو ندارم و دسترسی بهشون سخته چه کنم!!

ممنونم از شما.

مامیچکا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

و ما ترجیح می دهیم کنتاکتهامون پر بشن تا مبادا روزی دست ناکسان بیفته....
بله
کنتاکتهای ما همه داخل سیم کارته نه گوشی



نه بابا!
ما کنتاکت محرمانه نداشتیم و چون تازگیا مجبور شدم سیم کارتمو عوض کنم دیگه منتقلشون نکردم به سیم جدید و
شد آنچه نباید میشد!!!


این نیز بگذرد!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.