دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

ای خدای مهربون.

خدایا شکرت. 

 

امروز میدونی چی شد؟ یه اتفاق خیلی جالب! دیروز که داشتم قرار رفتن به نمایشگاه رو لغو میکرم. 

آهان اصلاً بذارید از اولش بگم: 

هفته گذشته من و یه عده ای از همکارای پایگاه تابستانی رفتیم نمایشگاه قرآن - جاتون خالی.وقتش کم بود اما خوب بود. قرار شد اگه بشه یه بار دیگه بریم که دیروز همکار جان زنگید که دوشنبه عصر می ریم اگه میای به مسئولش بزنگ! منم میخواستم برم اما دیدم که صبحش ضمن خدمت برامون گذاشتن و بعدشم که حسش نیست به مسئول مربوطه زنگیدم و به بهانه دعوت به افطاری لغو کردم رفتنم رو! منتها هنوز خبر نداشتم که واقعاً افطاری دعوتیم. و هی وجدان درد گرفته بودم که چرا من همچین بهانه ای آوردم!!

امروز که مادرجان گفت : فردا افطاری دعوتیم! 

من واقعاً این شکلی شدم  نه به خاطر دعوت بودن به افطاری. به خاطر اینکه خدا یه جورایی کمک کرد که حرفم دروغ نباشه! 

 

قراره دور جدید کلاسهای ضمن خدمت شروع بشه و فردا جلسه ی اوله. 

منم با مدیر مدرسه صحبت کردم که سیستمم رو بیارم خونه و یه جورایی دورکاری کنم! که نه از کارم بمونم و نه از کلاسم. 

 

خدایا! ممنونتم خیلی زیاد.

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

سلام

عــیـد صیــام آمــد و مـاه صیـام رفت

لطف تمام آمد و فیض تمام رفت

شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد

گـرد غـم گنــاه ز جان عوام رفت

حلول ماه شوال و عید سعید فطربر شما وخانواده محترم مبارک باد!

سلام

سلام.

خوب هستین؟

من هم عید رو به شما و خانواده محترم تبریک میگم.امیدوارم که طاعات و عباداتتون قبول باشه.

خاطره پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام
خوش به حالت که افطاری جایی دعوت شدی امسال حسرت یه افطاری تو دلم موند

سلام.

ای بابا! افطاری نری باز نرفتی اما بری و بعدش حرص هم بخوری دیگه افتضاحه!

بسامه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://tangooo.persianblog.ir/

وای چه اتفاق شیرینی.... خدا خیلی دوستت داشت که اجازه نداد گناهی پات نوشته بشه ها...
ای تنبل پاشو برو سر کلاس

واقعاً اون لحظه اینجوری بودم از اینکه همچین شده.

تنبل؟
اتفاقاً شاگرد اول کلاسمونم!

افسانه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام مریم بانو

وای عزیز دلم مریم بانوی من هم معلمه؟
منم کلاس ضمن خدمت میرم اما از ۲۶ خرداد تا الان رفتم وهنوز تموم نشده

سلام افسانه بانوی عزیز.


هی همچین...
حتماً این پایه دوم یا ششم؟ما هم تا بعد ماه رمضان فشرده کلاس داریم (صبح و عصر)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.