دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

!!!

نزدیک تر از قلب منی با من مهجور 


دوری ز من است و ز تو ما را گله ای نیست 


 و نــحـــن اقــــرب الـــیـــه مــــن حــبـــل الــوریـــد 

 


 

 پ.ن:

  خُــدایــآ بُــت بــود...
بُـــت شِـــکَــن فــرســتــادی. . . .
مــن پُــر از بــُغــضــم. . . .
بــُغــض شِکــَن هــم داری؟؟
 

 

پ.ن ۲ : 

آخه ببین چی پیدا کردم: 

عـآشق هَمـ شدی
مثل زُلیخا سِمج باش...
آنقدر رسوا بـآزی در بیاوَر
تـآ " خــُدا " خودَش پـآ در میانی کـُند ..

نظرات 4 + ارسال نظر
ارکیده جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام مریم بانوی عزیز بووووس
پ ن2 خیییییییلی زیبا بود برای اولین بار بود خوندم
به قول بسامه جون گییییییییییییییییییامت بود
بعدشم اینکه اگه بغض شکن ÷یدا کردی برای منم بفرست

سلام عزیزم.

ممنون از لطفت - برای منم هم جالب بود و هم تازگی داشت ! گفتم شما هم بخونید

هی بابا!
ما که از خدا خواستیم بذار ببینیم چی میرسه دستمون.

افسانه چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

احساسم را نمی فروشم،حتّی به بالاترین بها...ولی آنگونه که بخواهم خرج می کنم...
برای کسی که لایق آن است...


سلام عزیزم.

ممنون از جمله زیبایی که نوشتی.

پسرک سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ق.ظ http://khordenevesht.blogsky.com

عشق هم خود حکایتیست ناگفتنی، زلیخا باشی، مجنون ، رابعه باشی یا فرهاد...

هی روزگااااااااااار.

عجب حکایاتی هم داره...

بسامه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

یعنی پ ن دومی گیااااااااااامته...





خدائیش ببین چی پیدا کردم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.