دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

احترام

 داشتم به این فکر می کردم چرا یه عده ای ارزش و احترام سرشون نمیشه! مثلاْ به طرف میگی : فلانی من می تونم فلان کار رو انجام بدم؟ 

برمیگرده میگه: خیلیا هم هستن! نه اگه به شما بگم باشه!بقیه شاکی میشن. 

بعد یکی دیگه میاد میگه: فلانی من رفتم برای فلان کار - بعدشم سرشو میندازه پایین و میره! 

 

آدم تو کف این بشر می مونه! 

 

حقت همونه! حسابت نکنن! ارزششونم برات بیشتره و خیلی برات عزیزن! 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ق.ظ http://flynn.persianblog.ir/

راست میگین به خدا کمک هم که میکنی فکر می کنن چه خبره!
کمک نکنی میگن خودخواهه.
آخه خانم محترم آقای عزیز اگه کاری از دستمون بر میاد و انجام میدیم برای این نیست که دلیل خاصی داره برای اینکه میخوایم کمکتون کنیم اصلا دلمون برات میسوزه.
همون بهتر که یک عده رو تنها بزاریم تا شاید قدر شناس بشن آمین

صحبت شما متین.

اما بحث من در مورد این بود که با مدیر صحبت میکنی و یه جورایی اجازه می گیری برای انجام کاری!فکر میکنه چه خبره میگه نه نمیشه و فلان.
بعد یکی دیگه میاد و میگه من رفتم فلان جا! کار دارم!

واسه این میگم .

بسامه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

تنها چیزی که من از این دنیا یاد گرفتم اینه که دوتا پنبه بکنی تو گوشت و کار خودتو بکنی....
هیشکی دلسوز تو نیست...

دلسوز چی؟ بابا میگم با طرف با عزت و احترام برخورد میکنی . هوا برش میداره!فکر میکنه چه خبر! یکی که احترام بهش نمیذاره و هر کار می خواد میکنه - خیلی هم عزیزه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.