دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

تعطیلی و حضور در دوره!

خوشم میاد از این غافلگیری هایی که خدا ایجاد می کنه! 

یه دوره کوتاه مدت گذاشته بودن و ما این هفته شیفت بعدازظهر بودیم و مدیرخان! موافقت نکردن برای حضور . این کلاسها سه روز بود و امروز روز پایانی - منم دلم خیلی می خواست که این دوره رو شرکت کنم. خلاصه زد و دیروز اعلام کردن که مدرسه ها تعطیله فکر کن! منم رفتم و کلاس شرکت کردم و برای مسئول دوره هم توضیح دادم که مشکل چی بود و قرار شد از من هم آزمون پایان دوره بگیرن. 

 

خدایا! چقدر باحال بهم حال می دی. 

می دونم من خیلی عجولم ولی نذار به اونجایی برسم که ازم ناامید بشی. 

 

خداجونم ممنون. 

 

-حالا دیروز برگشتم به مدیرخان میگم: هی نذار من برم دوره شرکت کنم! مدرسه تعطیل شد و من بی منت میرم به دوره میرسم! 

مدیر:  

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام مریم عزیزم

جایی هست که دیگه کم میاری ...

از اومدنا , رفتنا , شکستنا . .. .

جایی که فقط میخوای یکی باشه

یکی بمونه نره ...

واسه همیشه کنارت باشه ...

من الان اونجام .....!

تو کجایی ؟

سلام عزیزم.

منم همون حوالیم!
کم آورده
خسته
....

حسین پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ق.ظ http://flynn.persianblog.ir/

تبریکات ویجه



برای شرکت در دوره؟

یا

تعطیلی؟؟

بسامه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

هاهاهاهاهاها....
خدا به تو فاز نداده که...
خدا به وسلیه تو به مدیر خان ضدحال زده...
(ستاد ضایع کردن خوشحالی دوستان)



میشه اینجوری هم به قضیه نگاه کرد!!!!

(ستاد خوش حال سازی دوستان ضایع کن!!)

09charge چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.09charge.com

با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز و گرامی.

وبلاگ زیبا و پرمحتوایی داری...همیشه پایدار و خوشبخت باشی

خوشحال میشم قدم رنجه نموده و از وب سایت بنده نیز دیدن نمایید و از خدمات آنلاین ومطمین آن در تهیه نیاز کارت شارژ خود و عزیزانتان استفاده
نمایید.
هر ماه چندین کارت شارژ با قرعه کشی جایزه داده میشود
2درصد شارژ رایگان برای ایرانسلی ها
از خداوند متعال بهترین ها رو واسطون آرزومندم.
در صورت صلاح دید ( خواهشا ) منت گذاشته ولینک آدرس ما رو در وبلاگ زیبایتان قرار دهید.
و سایت ما را در گوگل محبوب کنید
اجرتان نزد خدا ....

همچو خورشید باشید مهربان و سخاوتمند...
با کمال احترام.
www.09charge.com
فروش کار شارژ با جایزه





امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.