دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

امان از این بچه ها

چهارشنبه که علوم داشتیم و در مورد صداهای پیام رسان و آزاردهنده صحبت می کردیم. و در حین درس تصویر خوانی کتاب را انجام می دادیم. که یه تصویر آیفون توی کتاب هست  

میگم: بچه ها این تصویر صدای آزار دهنده داره یا پیام رسان؟ 

آیدین (یکی از بچه های کلاس) : خانم اجازه! پیام رسانه. 

- (با خوشحالی) آفرین. برای چی؟ علتش رو هم بگو. 

- اجازه وقتی می ریم خواستگاری  می فهمند که ما پشت در ایستادیم و منتظریم بریم داخل! پس پیام ورود ما رو میده!

   (من متعجب و خیلی در حال کنترل قهقهه!!!!)      آیدین. تا خواستگاری خیلی کارهای دیگه باید انجام بدی و مهمترینش 

(در این حین علی  یکی دیگه  از بچه ها  ) میگه: خانم من می دونم باید بریم سربازی بعدش بریم سر کار!!! 

یعنی من خیلی خودم رو کنترل کردم که پقی نزنم زیر خنده! برگشتم میگم : بچه ها از این کارهایی که گفتین مهمتر اینه که درساتونو خوب بخونین و بعد از اتمام درس بقیه کارها رو انجام بدین. 

آیدین و علی هر دو سر به زیر به فکر فرو رفتنی و من تا مدتی برای خودم می خندیدم! 

 

(گفتم براتون تعریف کنم دلتون شاد بشه! البته اگه خنده دار بود براتون)

نظرات 3 + ارسال نظر
ارکیده شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

آخیییییییییی چه بامزه
چه دنیایی دارن این بچه ها
خوبه میتونی خودتو کنترل کنی ونخندی مریم جون
من که باشم خودم زودتر قهقهه میزنم



آره فسقلی ها بعضی وقتها حرفهایی می زنن.

کلی سعی می کنم خواهر جان!

بسامه شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

امان از دست این بچه ها
خیلی دیگه رفتن تو عمق ماجرا....
من بودم دیگه می زدم زیر خنده...



واقعاً امان.

کلی جوگیر شدن!!

کلی خودم رو کنترل کردم که فقط یه لبخندکی نمایان بشه! و الا دیگه کلاس رو نمی شد جمع کرد!

پسرک جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://khordenevesht.blogsky.com

جالب بود؛ درسته، بچه ها رفتار بزرگترها و فیلم ها را که می بینند، همزاد پنداری درشون شکل می گیره. البته جالبه که جو کلاس شما هم آزاد و صمیمیه و دانش آموزها حرفشون را راحت می زنند.

خدائیش کلی تعجب کردم و غافلگیر شدم از این جواب.

اما رسانه ی ما هم بی تاثیر نیست - با فیلمهایی که همش یا بزن و بکشه یا خواستگاری و عشق و عاشقی!!!

جو کلاس هم موقع اظهار نظر تا حدودی آزاده و صمیمی اما نمی دونم خوبه یا بد!؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.