دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

کوکو

سلام به همه ی دوستان. 

 

این دو روزه حسابی سر من و دور و بر این سیستم! شلوغ بود. 

 

و اما قول دادم که طرز درست کردن کوکوی بادمجون براتون بگم و الوعده وفا. 

فقط عکسی ازش ندارم که نشون بدم! 

 

مواد لازم: 

یک عدد بادمجان قلمی نسبتاْ بزرگ 

یک عدد سیب زمینی متوسط (دو تا کوچیک) 

یک عدد پیاز متوسط 

نمک و زردچوبه و فلفل {به اندازه لازم}  

تخم مرغ ۴ عدد (به ازای هر نفر یه تخم مرغ)

روغن برای سرخ کردن. 

 

طرز تهیه: 

بادمجان  و سیب زمینی و پیاز را پوست گرفته و رنده می زنیم. و آب مواد را می گیریم. با هم مخلوط می کنیم و نمک و فلفل و زردچوبه می زنیم و بعد تخم مرغ را اضافه میکنیم و خوب هم می زنیم. روغن را داغ کرده و مواد مخلوط شده را در آن می ریزیم و بعداز مدتی که پخت (حدود۵-۶ دقیقه) طرف دیگه رو سرخ میکنیم. (در مدت پخته شدن در تابه رو ببندین) 

بعدشم با سبزی خوردن و گوجه فرنگی ببرید سر سفره نوش جان کنید. 

 

این بود غذای امروز! 

 

امیدوارم خوشتون بیاد. 

* هر کی درست کرد و خوشش اومد برای من دعا کنه!

نظرات 7 + ارسال نظر
پسرک سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

ممنون از دستور پختتون
انشالا که فرصتی بشه امتحانش کنم

خواهش می کنم.

امیدوارم که خوشتون بیاد.

حسین سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ http://flynn.persianblog.ir/

کاریه که از دستم بر میاد

حسین دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://flynn.persianblog.ir/

من هم بلدم
نون و پنیر



خیلی زیاده ها!
نون و پنیر

پارسبانو دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://taranomeshgh.blogsky.com

خیلی جالب بود، باید حتما یه بار بپزیم. این غذای کدوم شهره؟
یاد خوابگاه افتادم، بچه ها انواع کوکو را می پختند

ممنون از شما.

امیدوارم که از طعم و مزه اش هم خوشتون بیاد.

راستش نمی دونم.مامانم این کوکو رو درست می کنه و نمیدونم شهر دیگه ای داره یا از ابداعات مادرجان منه! من که دوست دارم.

یادش بخیر دوران دانشجویی

بسامه یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ


واییییییی ما نخورده داریم دعات می کنیم... من کلا بادمجون خیلی دوست دارم....
چه شوددددددد



عزیزم.
ممنونم ازت.

بپزش بسامه . امیدوارم که ازش خوشت بیاد.

حسین یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ http://flynn.persianblog.ir/

ما مجردها که بلد نیستیم آشپزی کنیم چی؟
این پست های خوشمزه رو نزارید ما گناه داریم

خب از یه جایی شروع کنید!

ببخشید نمی خواستم اذیت بشه کسی اما آقایون امروزی معمولا بلدند یه چیزایی درست کنند

ارکیده یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام خانوم معلم عزیزم بووووووووووس
شما ایندفعه تو دام شاگرد شیطون ومتفافتتون افتادید
دیر نیست بنویس چرا وبتو دوس داری و3نفرم دعوت کن زود تا صبح بیام ببینم



سلام.
که تو دام افتادم؟
عزیزم الان میخوام برم کلی کار انجام بدم تازه من کسان زیادی هم نمیشناسم که بخوام دعوت کنم و چندتایی هم که خودشون بازی رو شروع کردن. حالا ببینم تا فردا شاید منم نوشتم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.