دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

بعضی چیزا

 
بعضی وقتا آدم نمی تونه بعضی رفتارا رو توجیه کنه و چیزی در موردشون بگه! مثلاً: 

من مسیر خونه تا محل کارم و بالعکس رو با بابا طی می کنم و این هفته چند روزی بود که تا رسیدن بابا یه مسیری رو خودم یواش یواش می آمدم و گاهی بچه های کلاسم که باهام هم مسیر بودن همراهیم می کردند. دیروز آقای همکار برگشته میگه: چند روزه سرویستون! دیر میاد!! بهش بگین زودتر بیاد خب! 

من:  

چه اشکالی داره؟ من میرم پیشواز بابام 

- خب دعواشون کنین سر وقت بیان دیگه! 

- (نزدیک بود بگم آخه آقای همکار چکار این کارا داری که گفتم : من که مشکلی ندارم تازه بذارین دخترتون بزرگ بشه احوالتونو می پرسم! 

- 

(بعد پیش خودم میگم : بیا کرم از خود درخته دیگه! آخه من به اومد و رفت تو کار دارم؟

 

خلاصه دیروز که از سازمان آمده بودند برای ارزیابی عملکرد و این حرفها! یه برگه نظر سنجی دادن که ما بنویسیم و خلاصه خودکار ما دست به دست گشته بود تا دست یکی از همکارا بعد نوشتن فرمش میگه: 

- این خودکار شماست؟  

 - بله - قابل نداره همونیه که مدیرخان توی جلسه به همه دادند. 

- کی؟  

- جلسه هفته ی گذشته دیگه شما هم حضور داشتنی که! 

- اونکه اینجوری نبود! 

-چرا همه یه جور بودند رنگبندیشون متفاوت بود 

- اما انگار این خیلی جالب و شیکه! 

 

 

آدم نمی دونه چی بگه!یه بسته خودکار بین ملت تقسیم شده - حالا یکی میگه انگار این شیک تره! آخه چی بگم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ق.ظ http://flynn.persianblog.ir/

خدا برای پدرتون نگهتون داره وهمیشه شاد باشین و سایه پدر هم بالای سرتون باشه انشاالله
اینقدر بدم میاد از این آدم ها که چشمشون دنبال وسایل دیگرانهخیلی رفتار زشتیه

ممنونم.
انشااله شما هم شاد و سلامت در کنار خانواده باشید و موفق .

نه چشمش دنبالش نبود فقط انگار جور دیگه ای جالب به نظرش رسیده بود.چیزی شبیه به مرغ همسایه غازه!

بسامه سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

من اصولا با این اقای همکار حال می کنم مریم بانویی... از اون همکارهاییه که ادم با داشتنش پیر نمیشه...
چه غیری هم میشه خوب....

هی خواهر....

اگه میشد بخشیدش می بخشیدمش بهت! خدائیش

چی بگم والا... که هیچی نگم بهتره.

غیرت چیه بگو میخواد یه چیزی گفته باشه!

پسرک سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://khordenevesht.blogsky.com

جالبه، به نظر میاد همکاراتون حسابی دنبال حرف می گردند برای تعریف کردن ! یا شاید هم همکارای ما کم حرف اند!؟

بعضی آدما (همکارا) با رفتاراشون آدم رو کلافه می کنند
شاید همکارای شما کار بهتری می کنند.

نمی دونم.
اما افراط و تفربط خوب نیست. این نظر منه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.