دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

تشکر :)

هفته قبل که آزمونهای جمع بندی رو تازه شروع کرده بودم و پای برگه نوشته بودم : گلهای من موفق باشید؛ وقتی سوالات رو برای بچه ها خوندم و داشتیم به آخراش می رسیدیم. یکی از بچه ها میگه: 

- خانوم این جمله که پائین نوشتین هم حل کنیم؟ 

- نه عزیزم اون حل کردنی و نوشتنی نیست. 

- خانوم برای چیه؟ 

- عزیزم در این جمله من برای شما آرزوی موفقیت کردم ؛ آخه دوست دارم که همتون خیلی خوب بگیرید. 

مانی (یکی از بچه های دوست داشتنی اما شیطون کلاسم ) : خانوم ممنون که برای ما آرزوی موفقیت کردین. 

 

بقیه ی بچه ها هم به پیروی از اون شروع کردن به تشکر کردن! 

 

خلاصه من توی اون لحظه  

 

 

 

خدائیش من چی بگم.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://flynn.persianblog.ir/

چقدر این بچه ها با نمکن همه کارهاشون باعث شادی میشه برای بزرگترا

واقعاً همینطوره.

ارکیده پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

خداییش هیچی نگو فقط حالشو ببر
خداییش چه دنیایی داری مریم بانوی عزیز
اجااااااااااااااااااازه خانوم چرا توی وب من ننبشتی موفق باشی گلم اجازه خانوم اجازه ما که متفافتیم گل نیستیم ژس اجازه خانوم اجازه اگه گل نیستیم پس چی هستیم
اجازه خانوم اجازه یعنی بسامه وحسین هم گل نیستن
اگه گل نیستن پس اونا چی هستن؟؟!!
اجازه گوشمونو ول کنید خب کندیده شد
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ

خدا رو شکر می کنم به خاطر لطفی که به من داشته.

عزیزم برات نوشتم که یادت رفته؟

شما گلهای متفاوتین!

من کی گوشتو گرفتم بچه جون؟

عجب!

بسامه چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

وای مریم بانویی... چه بچه های پاک و زلالی....
وای که من عاشقشون شدم....
چه پاک و صادقانه ازت تشکر کردن واسه یه ارزوی موفقیت...

خدائیش بسامه منم عاشقشونم حتی اون درس نخونا رو!

اونقدر اون لحظه من مبهوت بودم از این همه صافی و زلالی که
نگو.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.