دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

جمله

نظرات 7 + ارسال نظر
ارکیده پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ

اجازه خانوم اجازه سلام بووووووس
اجازه خانوم ما اول با روحیات حسین آقا کمی آشنا شده بودیم
چون بهش اطمینان پیدا کردیم خواستیم ببینیمشون
تازشم اجازه ما از حسین خیلی بزرگتریم آخه مگه نگفتیم جندساله تو کلاس اول موندیم
در کل خیلی خوب بود جاتون خالی...
به امید دیدار خانوم معلم...

سلام به روی ماهت.

خوشحالم که به یه شناخت رسیدی و بعد دیدیش.

بزرگی و کوچیکی خیلی هم مهم نیست!

خدا رو شکر که لحظات خوبی داشتین.
امیدوارم که همیشه شاد و موفق باشید.
دوستان به جای ما.

پارسبانو سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

زندگی تفسیر این سه کلمه است: بخشیدن، فراموش کردن و خندیدن



ممنون از شما

ارکیده سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ

اجازه خانوم اجازه ما الان خجالت کشیدیم ازین تعریفتون
اجازه خانوم گوشتونو بیارین ما دیروز با حسین رفتیم برون
اجازه از بس تو کلاس اذیتمون کرد کشوندیمش بیرون تا یه گوشمالیش بدیم
اجازه ولی اونطور که فکر میکردیم مثل سر کلاس نبود خیلی پسر آروم ومودب وبا وقاری بودن اجازه خانوم میشه یه بارم شمارو ببینیم اجازه خیلی هیجان داره آدم دوستی رو ببینه که تا حالا ندیدتش من که خیلی دوس دارم معلم ملهبونمونو ببینم
ایشالا یه قرار میزاریم بچه ها جم میشیم میریم بیرون
خوبه خانوم؟؟!!
حالا برید حدستونو بگید جاییزه بگیرید
ولی نگید من گفتما


نباید خجالت بکشی.


گوش مالی؟


که پسر آروم و با وقاریه؟
دیگه چی؟

دیدن ادمهایی که مجازاً می شناسیم شاید گاهی خوشایند نباشه! ممکنه اون چیزی که توی ذهنمون ساختیم نباشه و خیلی بهمون سخت بگذره.
لطف دارین شما.
انشااله
الان من این نظر رو تایید کنم یا نه؟
البته حسین آقا خودشونم نشونیهایی گذاشتن که من متوجه شدم. (انگار دست در دست هم دهیم بود که من متوجه بشم!!

[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

از من تا خدا راهی نیست
فاصله ایست به درازای من تا من …
و در این هیاهوِی غریب …
من ، این من را نمیابم!
اجازه خانوم سلام
اجازه در هر صورت هر دوی این برخی آدمها وجودشون لازمه
تا ما به تکامل برسیم
اجازه خانوم اجازه جملمون قشنگ بود...؟؟!!
اجازه خیلی فکر کردیما تا تونستیم این جمله رو بگیم

سلام بر ارکیده ی شیطون من!

بله این آدمها باید باشند و مهم اینه که بدونیم کدومشون از کدوم دسته هستن!

دستت درد نکنه از این جمله ای که ساختی.

آفرین به تو گل خوشگل خودم!

خاطره دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

از خداوند چیزی را برایت میخواهم که ،
جز در باور خدا در باور هیچکس نگنجد,



ممنونم دوست خوبم.

برایت آرزو دارم
خدا را
عشق را
و آرزویی که تو خواهی و خدا داند.

حسین یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ق.ظ http://flynn.persianblog.ir/

افسانه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام عزیز دلم
بــــــه یــــاد داشـــتـه بـــــاش :

آیـــــنـده کــــتـابـی اســت کـــه امــــروز مــــی نـــــویــسی

پـــــس چــــیـــزی بــــنـویـــس کـــه فـــــردا از خــــوانــدن آن لـــــذت بــــبـری



سلام.
ممنونم از جمله ی زیبا و پر معنای شما.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.