دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

بلاتکلیف

عرضم به حضورتون که : 

بنده طی یک توفیق اجباری!در آزمون فراگیر شرکت کردم و توی یه رشته که مرتبط با کارم باشه قبول شدم (اونم یه رتبه نسبتاً خوب). 

حالا موندم که برم دنبال کاراش یا نه؟ 

خودم که کارشناسی دارم اما غیر مرتبط با تدریس!. چیزی هم که قبول شدم باز کارشناسیه منتها مرتبط با رشته ام.(مدیریت آموزشی)  و البته در ولایت خودمون! و به این دلخوشم که دروس عمومیم هم تطبیق می خوره!!!

حالا تو شک اینم که مدارکم رو بفرستم برای دانشگاه یا نه؟ آخه تکلیف ما که روشن نیست از لحاظ آینده ی شغلی و از جهتی به خودم میگم مدرکم مرتبط باشه بهتره! اما گاهی میگم : کی میره این همه راهو!!!!!!!!!(درس خوندن و این حرفها!) 

 

خلاصه که دعا کنین.

نظرات 6 + ارسال نظر
ارکیده چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

اجازه خانوم اجاااااااازه
ما هم براتون آرزوی پیشرفت زیاد میکنیم

ممنونم از شما





حسین سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ق.ظ http://flynn.persianblog.ir/

اگه توانایی تون رو بالا ببره فکر می کنم پیشرفت خوبی باشه

امیدوارم که همینطور بشه.
دلیلی برای پیشرفت.

ممنون

پسرک دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

یه کارشناسی دیگه... خوبه اگر در کنار کارتون باشه که ظاهرا برای فراگیر این کار امکان پذیره، اما نمی تونستید فوق لیسانسش را بخونید؟ اگر می شد شاید بهتر بود. و امیدوارم درس خوندن وقت و حوصله کافی براتون باقی بذاره، چون واقعا سنگین میشه...


بله خوبه.فکر نکنم فرقی براشون داشته باشه که دانشجو کار می کنه یا نه!
فوق لیسانس توی ولایت خودمون نیست و منم فعلاً نمیخوام وقت برای رفت وو آمد بذارم.!
توکل بخدا ببینیم چی میشه.
من زیاد هم از این حالت دور نبودم.موقعی که کارشناسی فعلیم رو می خوندم توی یه کارخونه هم مشغول کار بودم!اونم از 7صبح تا 5 عصر ! که از شانسم موقع امتحانات اضافه کاری هم داشتیم!

ممنونم از شما

حسین دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ http://flynn.persianblog.ir/

تبریک میگم مریم بانو
من اگه جای شما بودم میرفتم
موفق باشید

ممنونم.
بابا یه لیسانس دیگه است.
یعنی یه جورایی در جا زدن!از لحاظ درجه!

ممنونم همینطور هم شما.

پارسبانو شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://taranomeshgh.blogsky.com

سلام، به نظر من اگه فرصت میکنین در کنار شغلتون بخونین از دستش ندین و اگه قراره همین حرفه را دنبال کنین چرا که نه

ممنون از شما که وقت گذاشتین .
تا حدودی انگار که از دردسر دوباره ی دانشجو شدن خوشم میاد!

خیلی دوست دارم که معلم باشم تا خدا چی بخواد!

بسامه شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

ای بابا خوبه که...
دروس عمومی تطبیق می خوره...
دروس اختصاصی رو هم کم کم می خونی....
از بیکاری بهتره..

واقعاً تکلیفم با خودم روشن نبود!

اما بدم نمیاد برای خودم چالش بسازم!

خواهر جان مگه بیکارم؟؟
این حرفها چیه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.