دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

فکر کن

امروز معاون مدرسه که جویای شغل اولیای بچه ها بود به کلاس اومد. 

به یکی از بچه ها گفت: پسرم شغل پدرت چیه؟ 

- آقا لوله کشه 

رو به یکی دیگه از بچه ها که از قضا از اون متفاوتهاست کرد و همین سوال رو پرسید. 

اون بچه چی جواب بده خوبه؟ 

- آقا بابای ما شیلنگه!!! 

 

 

 

خلاصه من که نتونستم خودداری کنم و زدم زیر خنده! 

میگم : بچه جون درست جواب بده. 

آقای معاون میگه: قشنگ بگو ببینم. مگه میشه بابای آدم شغلش شلنگ باشه؟ لوله می فروشه؟شلنگ می فروشه؟ 

- نه آقا 

- پس چی؟ 

- آقا شیلنگ میگیره دستش و تو کارخونه اینور اونور میره! 

خلاصه ما نفهمیدیم این بابا چه کاره است اما حدس زدیم شاید باغبانی چیزی باشه یا چیزی تو این حالتها! 

نه اینکه از اول سال تابحال به مدرسه هم نیامده! ما کلی اطلاعات ازشون داریم!! 

 

آخه من چی بگم؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ق.ظ http://silent-blog.persianblog.ir/

چه دانش آموز هایی دارید
شاید آتش نشانه


آدم نمی دونه چی بگه.

نه بابا! اتباع که نمی تونن آتش نشان باشن!
فکر کنم همون نگهبانی چیزی باشه که به گیاهان محوطه هم رسیدگی می کنه!

پارسبانو سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ http://taranomeshgh.blogsky.com

چه بامزه
یاد فیلم مشق شب افتادم که از بچه پرسیدن شغل بابات چیه؟ گفت: مهندس کمیته

چی بگم والا.

دست اون بچه رو هم از پشت بسته!

ارکیده سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ق.ظ


اجازه خانوم سلام خوبین
میگم اجازه صبح اولی صبحی کلی خندیدیم وانرژی گرفتیم ازین نوشتتون خداییش من حالا میفهمم از من متفافت تر هم هستبعدشم اینکه اجازه شاید شغل جدیده ما خبر نداریم
تحقیق کنیداگه نون وآب دار بود به ما هم بگید ماهم شیلنگچی بشیم



علیک سلام.

چی بگم آخه!
بچه شغل باباشو نمی دونه!
فکر کنم باباهه هم ندونه بچه اش کلاس چندمه و اصلا مدرسه میره یا نمی ره!!

نه بابا! نگفت که شلینگ چی! گفت: شیلنگ!!! با سوالاتی که کردیم فهمیدیم شاید باغبون یا شاید هم نگهبانی چیزی باشه.

بسامه دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ


اخی طفلی بچه....
منم یه بار تو مدرسه بهمون گفتن رو یه تیکه کاغذ اسمتون و شغل پدرتون رو بنویسید...
منم قشنگ نوشتم
"بسامه بسامه ای
شوفر"

خوب چیکار کنم نمی دونستم باید بنویسم راننده تریلی خوب



این بچه آخه کلهم اجمعین این شکلیه!

مثلاً دارم درس می پرسم و تو مرحله ای که کی داوطلبه این سوال رو جواب بده؟ دستشو می بره بالا.
بهش می گی بگو:
میگه نمی دونم!
فکر کن!

اما خدائیش که چه جالب نوشته بودیا!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.