دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

ای دوست...

 

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد 

چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنه کارم 

دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم 

ای دوست برایت من خدا را آرزو دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
پارسبانو پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

قشنگ بود
من هم برایت لبخند خدا را آرزو دارم



سپاس از شما.

ارکیده دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

اجازه خانوم قربون دل قشنگتون بریم که دلگرم خداست
اجازه خانوم ممنون از آرزوی قشنگتون
ما هم برای شما همین آرزو رو داریم بووووووووووووس

خدا نکنه عزیزم.
دلگرم خدا باشیم بلکه خیر و خوبی نصیبمون بشه.

خواهش می کنم!
منم ازتون ممنونم

حسین یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://silent-blog.persianblog.ir/

چه آرزوی خوبی ممنون مریم بانو

ممنونم.

پسرک یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

بسیار زیبا بود
"ادعونی استجب لکم..."

ممنون از شما.

بله درسته :
بخوانید تا اجابت کنم شما را.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.