دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

تشنگی

بی"دوست"
حتی
باران هم...
بوی تشنگی میدهد.....

نظرات 4 + ارسال نظر
ارکیده شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ق.ظ

اجازه خانوم این شعر ما نیست که
شعر امام خمینیه
شعراشون خیلی زیباست منم اینو از کتابشون حفظ کردم
چون جدید بود بهم جایزه دادن البته گفتم بهشونا که مال خودم نیست
تازه یکی دیگم بلدم...
ما سخاوت پیشه ایم
دل به هرکس می دهیم
پس نمی گیریم آن
تهفه ی بخشیده را...

به به!

چه جالب. برای منم تازه بود و در عین حال جالب.

اووووه
عجب!

ممنونم اینم خیلی قشنگه!


پارسبانو جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ق.ظ

دوستی نیز گلی ست، مثل نیلوفر و ناز، ساقه ترد ظریفی دارد بی گمان سنگدل است آنکه روا میدارد جان این ساقه نازک را دانسته بیازارد...

بله آقای مشیری تشبیه زیبایی دارند.

ممنون از شما و این متن زیبا.

ارکیده چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

ای دوست قبولم کن وجانم بستان
مستم کن واز هردو جهانم بستان
با هر که دلم قرار گیرد بی تو
آتش به من اندر زن وآنم بستان...

اجازه خانوم خوب بودشعرمون
ای وای یادم رفت سلام کنم
سلاااااااااااااااام خانوم معلم خوب ومرهبون
اجازه ما این شعرو تو مسابقه مشاعره مدرسه خوندیمو
تازه برنده هم شدیم
یادش بخیر انگار همین دیروز بود...

سلام.

حیف که شکلک دست زدن نداریم




سلام بر ارکیده بانوی شاعرم.

آفرین به شما.
الانم شعر میگین؟

امیدوارم همیشه موفق باشید.

رهگذر دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

ذوقی چنان ندارد بی دوست زندگانی...

ممنون از شما.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.