دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

مسافرت

سلام دوستای گلم. 

 

دارم یه چند روزی میرم مسافرت. 

 

انشااله قسمت باشه دارم میرم مشهد. نائب الزیاره ی همتون خواهم بود.  

 

خلاصه حلال کنید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پسرک پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

سفرتان به خیر و سلامتی
الان فکر کردم دیدم یه شیش - هفت سالی هست نرفتم!
التماس دعا

سلامت باشید.

ممنونم.

امیدوارم قسمت شما.

حاجت روا باشید

حسین چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

سفر بی خطر،زیارت قبول

سلامت باشید.

ممنونم.
قسمت شما

ارکیده چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام خانوم معلم
اجازه خانوم منم میخوام بیاااااااااااااااااااااام
منم دلم برای آقا رضاجون خیلی تنگ شده
اجازه خانوم اگه رفتید میشه از قول من به آقا رضا بگید
زهره گفت آقا منو ببخش وباهام آشتی کن
تورو خدا منو هم بطلب آقا جون
التماس دعا به سلامت برید وبرگردید سفرتون بی خطر
بوووووووووووووووووووووس

سلام.
عزیزم.
ایشالا قسمت خودت بشه.
من اونجا دوستای بلاگیم رو تک تک یاد کردم و گفتم آقای مهربان هر چی میخوان بهشون بده.

ممنونم عزیزم.
قسمت خودت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.