دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

من اومدم

سلام بر دوستان گل گلاب من! 

 

من اومدم!!!!!!!!!!!!  

 

میام براتون ماجراهای جالب تعریف کنم.

 

عید میلاد هم مبارک 

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

شما رحمتین جریان ابر هنوز به قوت خودش برقراره یادتون که هست؟



ای بابا! عجب.

حسین چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

اخ جون عروســـــــــــــــــــــــــــی
تدارکاتش با من



ای وای چرا شما زحمت بکشین.

ارکیده سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ

سلاااااااااااااام خانوم معلمعزیزم بوووووووووس
زیارت قبول همیشه به زیارت وسفرهای خوب خوب
ایشالا به زودی ماه عسل برید زیارت آقا رضا جونم
وبعد برید خارجه
اجازه خانوم حسین راس میگه زودتر بیاد بنویسید ببینیم
خواستگارتون کیه چیکارس چه شکلیه
اجازه خانوم یعنی تو سفر خواستگار پیدا شده شما هم قبول کردیداجازه الان ازدواجم کردید
آخ جوووووووووووووووون حسین میریم عروسی

سلام بر ارکیده بانوی گل گلاب!
جای شما خالی.انشااله به زودی نصیب شما بشه.

ممنونم ازت.
خارجه؟

خواستگار چیه بابا جان.

بسامه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

ماجراهای جالب؟؟
خواستگار ایا؟؟؟

من نمی تونم صورتک بذارم. (آیکن تعجب)
دختر جان ماجرای جالب فقط خواستگار است آیا؟

داخل پرانتز(مگه خواستگار پیدا میشه خواهر.قحط الرجاله!!!!)

حسین یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

عید شما هم مبارک مریم بانو
زودتر برامون یک سفر نامه بنویسید ببینیم چی به چیه
خلاصه ما باید بدونیم معلممون کجاها رفته و چی کارا کرده مگه نه ارکیده؟

ممنونم.

بذارین یه کم خودم رو جمع و جور کنم میگم.

خلاصه که کار خاصی نکردم ولی اتفاقات جالبی بود.
میام تعریف میکنم.

پسرک یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام و رسیدن بخیر؛ طاعات و عباداتتان مقبول درگاه احدیت. ان شالا که خوش گذشته باشه و یادی از حاجتمندان هم کرده باشید.

سلام.
ممنونم.
خدا رو شکر خوب بود.زیارت و همجوار شدن با آقا امام رضا خوش میگذره!

اگه خدا قبول کنه به یاد دوستان بودم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.