دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

آرزو

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را 


زیرا خوشی آن است که تو می خواهی 


و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .

نظرات 6 + ارسال نظر
ارکیده چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

اجازه خانوم ما که از اول گفتیم یه قرار بزاریم شما قبول نمیکنین
اجازه اگه قرار بزارین همدیگرو ببینیم دیگه من به حسین نمیگم تنبل
اینطوری خوبه قول میدم...


خانم گل منظورم قرار از لحاظ اینکه به هم قول بدیم.نه اون قرار.

ارکیده چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ق.ظ

اجازه آخه حسین لبخند زده گفتم شاید
برای اون دعا کردین خب
اصلا حسین تنبله خودت بیست بگیر برو خانوم معلم میخواست دعا کنه که برایت قبولی در کلاسم را آرزو میکنم تا دیگه تو کلاسم نبینمت هان خوب شد


از دست تو.
نخیر این آرزوم برای همه بود
فکر کنم یه قرار بذاریم که دیگه همدیگه رو مسخره نکنین خیلی خوب بشه!

از دست شما دو تا

حسین یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

نمیذونم چی باید بگید اما میدونم چی کار کنید بیست بدین از کلاس ما برن
خارج از شوخی این وب جز وبهایی که مخاطب خاص نداره و همه چی عمومیه


خب . باشه حالا یه سوال کرده بودا! اشکالی نداره اما حواسشو جمع میکنه که سوالای خوب بپرسه!

مخاطب خاص!
ای بابا!
آری ما مخاطب خاص نداریم!

حسین یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

ارکیده !!!! این چه حرفیه



همین رو بگو!

آخه من چی بگم به این ارکیده بانو!

ارکیده شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

اجازه خانوم اجاااااااااااازه
این دعا رو فقط برای حسین کردید یا برای ما هم بود


آیا من از کسی نام بردم؟

آیا من گفتم که برای کس خاصی نوشته ام؟

عزیزم این آرزومه برای همه ی دوستام.که شما هم جزءشون هستی.

حسین جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.