دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

دلگیر

دلگیر نباش !!! 


دلت که گیر باشد رها نمی شوی 


درگیر بودن و دلگیر شدن و دلتنگی همه با هم تنگاتنگ مرتبطند. 

مواظب باشیم وقتی حسهامون درگیره کاری نکنیم که دلگیر بشیم از هم. 

البته باید سعی کنیم که دلمون گیر نباشه که دلگیر باشیم و الا کلاهمون پس معرکه هستش! خب دیگه پس حواستون به دلتون و درگیریاتون و دلگیریاتون باشه 

 

امروز به یه نتیجه ای رسیدم و به خودم میگم:  بانو! اشتباه اونایی که فکر میکنن باهوش ترند و داناتر ! بزرگتره. خلاصه که حواست رو جمع کن.توی موقعیتی نیستی که بتونی اشتباهاتت رو نادیده بگیری. تازه بعضی از اشتباها غیر قابل جبرانن.بعضی اشتباهات یا کارها از تو قابل پذیرش نیست.حواست به خودت باشه! 

می خوام چند روزی نیام نت. یعنی دارم تمرین می کنم که عادت این چند وقته زیاد نت گردی رو از سرم بیرون کنم و اینکه بدونم چی به چیه اطرافم. (البته شایدم زود اومدم. )

 امیدوارم بهتون خوش بگذره. 

منتظرم نظراتتون رو بدونم که با اون جمله ی بالا چقدر موافقیدیا مخالفید؟


بعدا نوشت :  

فکر کنم فعلا نمی تونم نت گردی رو کنار بذارم از بس دوستان اصرار کردن خلاصه که فعلا هستم .

نظرات 7 + ارسال نظر
پسرک جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

"حافظا می خور و رندی کن و خوش باش..."
و ایضا وبگردی کن، فیلم ببین، دل گیر و دلبسته شو... هرکدوم عالم خودش را داره.

عجب!
حافظ هم چه حرفها می زنه!

خاطره جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com/

دلت که گیر باشد همه ی زندگیت را نخ کش میکند...



به به!
خاطره خانم.

فقط من! پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

منم رفتم که نیام ولی اومدم !

بسامه پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

خدا عادت نت گردی رو از سر هیچ بنده خدایی نندازه


فکر کنم خدا به حرفت گوش داد و البته نفس شیطنت خواه من

ممنونم ازت

آیور پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

باااااانوووووووو
( من مامانمم بانو صدا میزنم .. دوست میدارم این کلمه رو.. بعله بانو .. :دی)
یک رای موافق ..

ما نیز بسیار دوست می داریم بانو را

سپاس از شما

حسین پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

سوت میزنید؟
نت نمیاین؟


چی بگم!!!
مریم بانو از وقتی میشناسم پر از احساس های متفاوت بوده


چرا اینگونه متعجب می شوید؟

گویا فعلا نمی شود نت نیامد

آدمی مملو از احساسات متفاوته و مریم بانو هم مثل همه ی آدمیانه

نگار چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ http://negaretirmahi.blogsky.com/

1000 درصد موافقم!
چقد شبیهیم!
هم در مورد جملت
هم استفاده از نت!
خوشحال میشم بهم سر بزنی
اگرم دوس داشتی بهم خبر بده تا تبادل لینک کنیم

خب دیگه!
تیرماهی ها احتمالا شبیه همند

بهتون سر می زنم.
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.