دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

فرصتها ....

دارم فکر میکنم که این هفته شاید هفته ی شلوغی بشه البته آخر هفته اش. 

از طرفی دیگه هفته ی آخر تعطیلاتم میشه و از طرفی عروسی عموزاده! خلاصه که احتمالا از وسط هفته باید در تکاپوی این امر باشیم! خلاصه داشتم فکر می کردم که تعطیلات امسال که به نوعی اولین تعطیلی بود چطور گذشت و چه کارهایی کردم. یعنی حدود4 ماهی که به نوعی کارم تعطیل بود اما واقعا نبود و همیشه ذهنم درگیر این بود که تجربه ای جدید - راه حلی جدید و حتی طرحی تازه برای کلاسم داشته باشم! الان داشتم با خودم حساب کتاب می کردم که چیا به دست آوردم توی این فرصت.چقدر مفید بوده و چقدر مفید بودم. اصلا تونستم خوب و بهینه از  فرصتم استفاده کنم یا نه. وقتی این فکرها رو کردم بعدش گفتم : بانو برای این فرصت و وقت 4ماهه این همه داری با خودت حرف می زنی.حالا فکر کن بخوای برای کل عمرت تک تک لحظات عمرت تا الان تا همین الان چه جوابی داری؟اصلا جوابی داری یا همش بهانه است؟اصلا جوابات قابل قبولند یا فکر می کنی که قابل قبولند.بانو حواست به خودت هست؟ بانو 

 

خلاصه بعد چندتا سوال و جواب گفتم امیدوارم که درست رفتار کرده باشم و جوابهای خوبی داشته باشم برای روز آزمون و سوال بزرگ.  

 


 

این آهنگ (آهنگی از احسان خواجه امیری) رو بسیار این روزها دوست می دارم.یعنی حرف دلمه به خداوند به اینکه منو به حال خود رها نکن :) 

 

بعدا نوشت : گاهی فکر میکنم چرا آدم به چیزی که نزدیک میشه .حس احصارطلبیش زیاد میشه؟یعنی می خواد که همه ی همه ی اون چیز یا اون موضوع فقط و فقط مال خودش باشه؟بعدش وقتی که انحصارش براش مسجل شد خسته بشه و حس کنه که چی این موضوع اینقدر جذاب بوده که من رو نگه داشته ؟ بعدش با خودش بگه حالا که منحصرا مال منه - خب باشه همین دور و بر!شاید یه روزی یه وقتی یه جایی به درد خورد.بازم این خوبه ها.گاهی میام و از هستی ساقط میکنیم اون چیز رو با رفتارای خاص خودمون و بازم فکر می کنیم ما چقدر با حالیم.حالا نه اینکه نیستیما اما گاهی هم خیلی فکر میکنیم که خیلی خوبیم و این حرفا! اصلا گاهی فکر می کنم چی میشه ما به خودمون اجازه میدیم که انحصارطلبی کنیم در قبال چیزی که می دونیم اقتاعمون نمی کنه! عجب دنیای عجیبی!!(ببخشید فقط داشتم فکر می کردم و اینجام جاییه که من فکرام و دلانه هام رو می نویسم - شبیه خونه ی دلم شده و گاهی دلم به تغییر مکان فکر می کنه!  ) 

دله دیگه   

 

خلاصه که باید ببینیم فرصتهامون چین؟این فرصتها چه تهدیداتی برامون رقم می زنن.حسنشون چیه؟عیبشون کجاست که آخرش فکر نکنیم ضرر کردیم یا ضرر زدیم

بگذریم 

نظرات 5 + ارسال نظر
پسرک شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

قالب وبلاگ تازه عوض شده؟ حافظه ناقصم ضعیف شده!!! اما به نظرم اومد جدیده، بسیار زیباست.
خیلی خوبه که به گذشته را چراغ راه آینده می کنید و خودتان را ارزیابی می کنید... البته بماند که حافظ می گه:
خوش تر از فکر می و جام چه خواهد بودن ...
و راستی اهنگ آرام و دلنشینی بود. ممنون

بله قالب عوض شده . حافظتون درست میگه.
ممنونم از شما.
خب اگه چراغ آینده بشه و همون توی فکر و خیالش نمونم خوبه.

خب دیگه آقای حافظن دیگه حرفهای جالبی می زنن.

خواهش میکنم.دست سازنده و خواننده اش درد نکنه.

[ بدون نام ] شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

قالب وبلاگ تازه عوض شده؟ حافظه ناقصم ضعیف شده!!! اما به نظرم اومد جدیده، بسیار زیباست.
خیلی خوبه که به گذشته را چراغ راه آینده می کنید و خودتان را ارزیابی می کنید... البته بماند که حافظ می گه:
خوش تر از فکر می و جام چه خواهد بودن ...

سپاس

نگار شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

اگه من به همه روزای زندگیم فکر میکردم و خودمو هر روز حتی یه اپسیلون اصلاح میکردم الان موفق ترین آدم روی زمین بودم!
کار بسییییییییییی سختیه این کار به نظرم ....
دلانه چیه؟

قضیه از اصلاح گذشته.مظورم اینه اگه بگن چکارا کردی؟چه جوابی دارم.
بلی بسیار سخت است تغییر کردن.

دلانه اصطلاحیست چیزی شبیه به حرف دل.

حسین شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ق.ظ

سلام مریم بانو متفکر.
ببخشید اما اون بخش بعدا نوشت حرف دل نیست.
ایشالا خدا هیچ کس رو رها نمی کنه.
در مورد انحصار باید بیشتر فکر بشه چون خیلی مسئله خاصیه

سلام بر شما.

آیا شما از دل ما خبر دارین؟
اون که هست خب بعضی وقتا آدم فکر می کنه کارایی که داره میکنه بخاطر اینه که خدا با خودش گفته بذار ببینم این می خواد تا کجا پیش بره! بچه ی بد!!!
انحصار
خاص بودن
می ترسم زیاد بهش فکر بشه بی خاصیت بشه!
البته فکرم این بود که چرا یه مطلبی رو دلمون می خواد انحصارا مال ما باشه بعدش خودمون یه کاری کنیم مطلبمون حس کنه بهش توجه نمیشه!!!
ولش کنید اصلا.

Ali جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://funday.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگه تونستی به وبلاگ من هم سر بزن. (با تشکر)

سلام.
سپاس.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.