دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

مهر و تغییر و تحولات زندگی من!

داشتم به اتفاقات سالهای اخیرم فکر می کردم که اکثر نقاط اکسترم زندگیم (فعلا تحولات کاری و اینا) توی مهر ماه اتفاق افتادن. 

مهری که رفتم دانشگاه!   

مهری که از پارسیجان اومدم بیرون و شدم یه کارمند اداری.  

 

مهری که رسیدم به شغلی که دوست داشتم!

 

مهری که از اداری رفتم آموزشی!  

مهری که شروع و تثبیت ارتباطاتم بوده ! 

خلاصه فعلا از دید مثبت قضیه! مهرها شده دروازه ی پیشرفت و به نوعی تغییرات و تحولات اساسی زندگانی من!    

امروز دقیقا یک سال از شروع رسمی کلاس داریم گذشت.

و دارم فکر می کنم که خدایا ماه مهر رو برای همه پر از مهر و قشنگی و مهربانی قرار بده!

 

 


 

1. میگم به نظرتون در جواب دوستی که در مورد دوستیمون میگه : "به عنوان یک هدیه قبولش کن " 

چی باید گفت؟ 

 

2. یاد روز اول کلاسم (همین موقع ) پارسال افتادم.پسرکام همه متعجب و ناراحت و نگران اومدن و توی کلاسی جاگیر شدیم که حتی تخته سیاه نداشت.چقدر نگرانی و ترس از اینکه چی می خواد بشه - توی چشماشون واضح بود. 

چقدر براشون حرف زدم و از این گفتم که با هم دوست بشیم و با هم کلاسمون رو تموم کنیم و اینکه چقدر براشون سوال بود خانم کلاسمون حتی تخته سیاه نداره! ما چطوری درس یاد بگیریم.هنوز شیطنت بعضیا که داشتن بقیه رو بخاطر ناراحتیشون اذیت می کردن توی ذهنمه. 

انگار همین دبروز بود ....

نظرات 5 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ

خوش بحالت که مهر رو دوس داری
خوش به حالت ورود به دانشگاه برات یه خاطره خوشه ....

1. باید خب ببینی طرفت چه جور آدمیه
شاید اصلا قابل تو نبود! و تو هم نباید هدیش رو قبول کنی! :)

2. آخی عززززززززززیزم پسرکات ...

بلی مهر رو دوست دارم.چون درس رو دوست داشتم!

1. راست میگیا!البته فعلا دوست خوبی بوده . نکته ی جالبی بود
2. بلی پسرکام

آیور یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://exemotion.blogfa.com

وووووووووووووووووووووووی! یعنی عاشق اون کلمه ی اکسترمم که مثل نگینی توی این پست میدرخشه !!!! .. یعنی شما میخوای بگی که اگر نمودار زندگیتون رو به صورت اتفاق-زمان رسم کنی و واحد زمان رو ماه بگیری نقطه که گومبولی نمودار که رو به پایینه میفته توی بازه مهره!.. خیلی خوبه ! اما از نظرم بهتره تناوب دامنه زمانی نمودارو در 1/12 بضربین که از این به بعد هرماه گومبولی نمودارتون در ماکس مقدار خودش رو به پایین بفته ! اگه قدر مطلقم بگیرین ( که یه فرآینده انتزاعیه و روحیه بالا می طلبه !) میشه 1/24 یعنی توی هر ماه دوتا گومبولی رو به پایین میفته ! ..هوراً

ممنون.
ممنون.
می دونی این فرایند دست خودم نیست که! اتفاقایی که همچین توی نمودار باعث تغییر بشن-هودشون پیش میان
در ضمن این اتفاقای خاصی که نقطه عطف بسازن کمن و الا اتفاقای کوچیک که کمابیش هستن.می دونی که

فقط من! جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

1.یکی از قشنگترین هدیه ها ، دوستیه !
2.چه خوب که اون نگرانی به آرامش امروز رسیده...
موفق باشی بانو جان

1. امیدوارم که دوست خوبی باشم و قدردان قشنگترین هدیه

2. بله. آخر سال چقدر بچه ها از اینکه با هم بودیم خوشحال بودن و به روزای اولشون می خندیدن خدا رو شکر
ممنونم هیدرا جانشما هم موفق باشید و شاد

بسامه جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

مریم بانویی... انقدر مهربونی که همیشه مهرها برات مهربونی به ارمغان اوردن.....
مهرت پراز شادی و موفقیت..

ممنونم عزیزم.

مهر تو هم مملو از مهربونی و قشنگی

حسین جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

مهرتون پر مهر

به همچنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.