دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

بوستان ؟

اون روز سر کلاس یه حکایت از گلستان سعدی رو داشتیم می خوندیم.برای بچه ها داشتم توضیح می دادم که آقای سعدی دو تا کتاب معروف دارن :یکی گلستان - اون یکی بوستان. 

یکی از بچه ها بلند شده میگه : خانم من می دونم . من می دونم. 

- آفرین بگو ببینم چی می دونی. 

بچه: بوستان سعدی نزدیک خونه ی ماست! 

من :  

بچه :  

من : عزیزم . اونجایی که شما میگی پارکه (اسمش هست بوستان سعدی) این بوستان که من میگم کتابه داخلش هم شعر نوشته شده 

بچه: یعنی نمیشه توش بازی کرد؟ 

من: عزیزم باید بخونیمش ازش چیزای تازه یاد بگیریم. 

من :  

بچه :  

باقی کلاس هم در حال عنوان اینکه : پس اون بوستان که ما میشناسم نیستش؟

نظرات 5 + ارسال نظر
ارکیده یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

چه دنیای کوچیکی دارن این بچه ها حسین نگران نباش اتفاقا اینا از منو تو خیلی بیشتر حالیشونه هم سن ما که شدن تفریحشون کره ماهه میگی نه ایشالا زنده باشیم وببینیم
اجازه خانوم معلم من عوضش خیام و میشناسم
اسم خیابونمونه

دنیاشون کوچیک نیست بزرگه اما جالب به قضایا نگاه میکنن.
دوست دارم تفکراتشونو البته گاهی هم متعجب میشم اما کلا دنیای جالبی دارن
بله از خیلی نظرات قابل مقایسه با بچگیهای خودمون نیستن
ایشالا

آفرین ارکیده ی خودم.

پسرک شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

جالب بود
و اولش یه لحظه هم به ذهنم رسید بچه می خواسته در مورد "هزلیات سعدی" اظهار دانش کنه...



بعله منم منتظر افاضه ی فضل بودم!

memole جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ

آخ آخ امان از دست این بچه ها وقتی که چیزیو دلشون میخواد میشنون حالا بیاااااااااااااااااا و توضیح بده

همین کاراشون برای من خاطره میسازه

اما گاهی کارم هم سخت میشه

حسین جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

رو دیوار مهد کودک های امریگا شعر شاعرهای ما رو می نویسن بعد بچه های ما از سعدی فقط اسم پارک سر کوچشون رو می دونن.
نسل آینده ما رو باش دل به کیا خوش کردیم

چی بگم والا.
بچه ای که بن10 و باب اسفنجی و انگری برد قهرماناشون هستن ازشون توقع دیگه ای نمیشه داشت ...
البته شاید هم کمی زوده (ناگفته نمونه که خانواده ها هم مقصرند - بچه ای که اسم پارک محله رو که هم اسم یه کتابه می دونه - اگه براش فضاسازی میشد مطمئناً در مورد شاعر مملکتش هم می دونست ...)

بسامه جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ

یعنی انقدر دوست دارم این بچه ها همه چی رو به هم ربط می دن.. یعنی مخشون اک بند نیست... کار می کنه.. هر چند در جهت اشتباهی


جالب میشه و گاهی دردسر ساز!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.