دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

روش های طبیعی جلوگیری از سرما خوردگی

در فصل پاییز و زمستان، سرماخوردگی و سرفه شیوع پیدا می کند. اگر می خواهید با روش های طبیعی خود را از سرماخوردگی مصون نگه دارید، به این چند نکته توجه کنید :

* ویتامین c یکی از بهترین تقویت کننده های سیستم ایمنی بدن است. بنابراین مواد غذایی طبیعی غنی از ویتامین c را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

* برای به دست آوردن انرژی فوری و ایجاد گرما در بدن؛ گردو، زردآلو، کشمش و میوه های خشک میل کنید. این نوع میوه ها رطوبت پوست را حفظ می کند و در نتیجه مشکل خشکی پوست برطرف می شود.

* بتاکاروتن موجود در هویج، سردرد را برطرف می کند.

* برای تقویت سیستم ایمنی بدن، روزی ۲ تا ۳حبه سیر قبل از غذا بخورید.

* چای سبز، علاوه بر ایجاد نشاط، گلودرد را برطرف می کند.

* برای ایجاد احساس آرامش و رهایی از اضطراب، کمی روغن استوقودوس را روی گردن و مچ دست بمالید.

* آب گوجه فرنگی نه تنها سرشار از ویتامین c است بلکه حاوی آنتی اکسیدان نیز می باشد.

* موادغذایی غنی از فیبر مانند آناناس را به رژیم غذایی اضافه کنید تا علاوه بر بهبود عملکرد گوارش، التهاب روده نیز کاهش پیدا کند.

* اگر از سرفه های شدید رنج می برید، هر یک ساعت یک قاشق مرباخوری دم کرده آویشن مصرف کنید.

* عطسه های مکرر باعث خون ریزی بینی می شود. کمی سبزی حاوی ویتامین k به رژیم روزانه خود اضافه کنید تا خون در محل زخم زودتر لخته شود.



- منبع: روش های طبیعی جلوگیری از سرما خوردگی | آسمونی

نظرات 4 + ارسال نظر
ارکیده یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

اجازه خانوم ما نفهمیدیم شما معلمین یا دکتر
شاید به خاطر اینکه معلمین دکترین شایدم چون دکترین معلمین اجازه چه مسئله سختی ما چند ساعته درگیرشیم
اجازه خانوم دکتر معلم ما هم قول میدهیم سرما نخوریم بلکم بستنی وآب میوه وشکلات بخوریم اونم به اتفاق حسین جونم شما هم بفرمایید مریم جونم

معلمم! الانم دارم یه مطلب بهتون یادآوری میکنم.

نوش جان.
جای منم خالی کنین

حسین یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

مرسی مریم بانو.
ایشالا سرما نمیخوریم بعد با ارکیده میریم بستنی و شکلات و... میخوریمبرای شما هم میاریم

خواهش می کنم.
انشااله
نوش جان.

فقط من! یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

چشم خانم دکتر!

چشمتون بی بلا.
فقط نقل قول کردم.

طراح امضا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://emzabazar.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی خوبی داری

خوشحال میشم صاحب این وبلاگ به وب من بیاد و درباره

امضاهایی که طراحی کردم نظر بذاره.

اگه امضاها مورد پسندتون قرار گرفت میتونید

سه امضا اختصاصی به مبلغ پنجاه هزار تومان سفارش

دهید

ووووووووووووووووووو

یا پکیج صد امضای متفاوت رو که خودم طراحی کردم

فقط به مبلغ

10 هزار تومان خریداری کنید

اینم لینک خرید آنلاین

http://www.masbi.com/product.aspx?rgm=irantarh&p_id=8071


کافیه لینک رو در قسمت آدرس بار مرورگرتون کپی و بعد

اینتر رو بزنید تا وارد صفحه پرداخت آنلاین بشید.

امیدوارم از امضا ها خوشتون بیاد :-)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.