دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

من و شئونات پیرامون!

معمولاً آدمی هستم که کارهایی که می خوام انجام میدم و حرفهایی که باید بزنم می زنم (مستقیم - غیر مستقیم ) .   

اما گاهی باید حواس آدم به شأن و شخصیت خیلی چیزا باشه!   

شأن و شخصیت اسمت  

 

شأن و شخصیت خودت

شأن و شخصیت  کاری که داری   

شأن و شخصیت  اجتماعیی که داری   

شأن و شخصیت  نقشی که در زندگی و خانواده داری. 

 

خلاصه توجه به خیلی شئونات - باعث میشن که آدم بعضی وقتا یه سرعتگیر بزرگ جلو روش حس کنه! 

 

بد نیستنا! اما سرعتگیرند دیگه و یه تلنگر واسه جمع کردن حواسمون. 

 


 

پ . ن : دیروز ماجرایی پیش اومد که یک نفر به کس دیگه گفت : تو شأن و شخصیت خودت و کارت رو زیر سوال بردی! و من بسیار متفکر این جمله شدم. (آیکن مریمی متفکر)

نظرات 6 + ارسال نظر
فقط من! جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

با سرعت گیر بودنش موافقم
ولی لازمه !
مخصوصا برای تاثیر گذاشتن در نگاه دیگران...

بلی.
لازمه.
تاثیر گذاشتن - حواس جمع بودن.

[ بدون نام ] شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

اجازه خانوم ما خب اگه حواسمون نبود باید با این شان وشخصیت چیکار کنیم
اجازه چطوری این شان وشخصیت زیر سوال میره

شان و شخصیت با رفتارهای نادرست زیر سوال میره....

رویا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

بعضیا هم شانشونو زیادی میبینن ..
از نظرم فروتنی مهم تره بانو..

فروتنی جای خود.
دونستن شأن و شخصیت و حفظ کردنش یه مقوله ی جداست .

حسین پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

شما که همیشه شان همه چی رو نگه داشتین

ممنون از شما
من که بله.
اما
مکالمه ی بین اون دو نفر - منو به فکر همچین پستی انداخت.

باران چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://mysky99.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
اپم
بدو بیا وبم

سلام.
باشه.
الان میام.

بسامه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

ببین...
بعضی ها مغزشون پر فرمولهای فیزیک و شیمیه... نه طرز رفتار...
حال ادم رو به هم می زنن... بزرگ نمی شن...



بحث بزرگ شدن نیست.
بحث سر اینه که بعضی شئونات مثل یه سرعتگیرن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.