دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

یازی

مدتهاست دارم به یه بازی وبلاگی فکر می کنم.  

الان به ذهنم رسید که چندتا سوال  بذارم (هر کی دوست داشت شرکت کنه)  

 

1.دنیای مجازیتون و دوستای مجازیتون تا کجا وارد .واقعیت میشن؟  

2.چطور به یه دوست مجازی اعتماد می کنین؟  

3.چه چیزها یا کارهایی سرگرمتون  می کنن؟  

*هر کس به این سوالا جواب بده (به همشون) جایزه اینه که یه سوال از من بپرسه 

 

بعداً نوشت: 

  

ممول خانم ازم خواسته خودم جواب سوالات رو بدم.منم اینجا می نویسم. 

1.من سعی می کنم خیلی خیلی نزدیک نشم و یه فاصله داشته باشم و اینکه خیلی از حرفهام همین جا زده شده (البته با بعضی دوستان تا حدودی این قانونم شکسته شده و کمی بیشتر از دید و بازدید نتی باهاشون مکالمه و تعامل دارم. )

2.من کلاً پروسه ی اعتماد کردنم طول می کشه و در حین تعاملات و رفتارهایی که نشون میدن به نتایجی می رسم که معمولاً درسته و به قول رویا بانو : تیرماهی ها یه حس قوی توی درک طرف مقابل دارن مگه اینکه گیج بشن در بعضی مواقع. 

3. سرگرمیهام : مطالعه - حل جدول - وب گردی - گوش کردن به موسیقی - حرف زدن با دوستایی که برام بهترین همصحبت هستن(البته این تیکه جزء زندگیمه نه سرگرمیم) - نوشتن - کشف و یادگرفتن غذاهای جدید و پختنشون - کارهای هنری مثل بافتنی - گلسازی و ...  

(خلاصه که یه دوست بسی هنرمند دارین و خودتون خبر ندارین  اصلاً هم خودشیفته نیستم )

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

خوب ببین درک منظورم اینه که یعنی حریم شخصی منو بدونه ... احترام بزاره.. همین چیزا...
اعتماد هم به هیچ کس 100% اعتماد ندارم... فوقش 80% ولی همونم باید خودش بهم ثابت کنه ایا می تونم بهش داشته باشم یا نه...

حالا هر رویایی عزیزم... یکی از رویاهاتو بگو...

ممنونم بسامه جان!

بله - اعتماد کردن و اعتماد داشتن ....

یکی از رویاهام داشتن یه فراری این شکلی http://www.automotivemagz.com/wp-content/uploads/2013/03/Ferrari-California.jpg

یا مرسدس بنز این شکلی:
http://www.pic3nter.com/image/car/n/mercedes-benz_slr_mclaren_012.jpg

هستش.
می دونی دوست دارم که بهترین و خاص ترین باشم در هر موردی مثلاً :
در کارم : بهترین و موفقترین کسی که می تونه به بچه ها کمک کنه.

در زندگیم: قابل اعتماد و آرامش بخش و دوست داشتنی برای اونایی که توی زندگیم هستن و دوستم دارن و منم دوستشون دارم.

خلاصه که کلا خاص باشم و بهترین و در عین حال خاصترین و بهترین چیزا رو هم داشته باشم

امیدوارم خوب توضیح داده باشم

پسرک شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

1- دوستان واقعی هستند که در محیط مجازی هم حضور دارند، این ها یک دسته خاص هستند و محذوراتی در برخورد باهاشون هست و دوستان مجازی هم هستند که در دایره خاصی قرار دارند یعنی در عمل دایره دوستی و آشنایی در حد این که آدم ها از خوبی ها و دانش هم دیگه بیاموزند و با انسان های جدید آشنا بشن، این ها با جنبه های دیگری از شخصیت آدم به دور هیچ قضاوتی آشنا میشن و بالعکس...
2- مبنا اعتماد هست، با حفظ حریم های مربوطه، ولی میشه کمابیش آدم ها را شناخت، پیچیده است، فرمول خاصی هم نداره ولی امکان اشتباه داره...
3- عشق، کار، مطالعه ی ادبیات، سیاست، تکنولوژی، رایانه، گاهی فیلم و سریال و کارتون (دانلودی)، بیرون رفتن با دوستان، کنار خانواده بودن از یک جنبه هایی و ...

سوال:
چه سوالی هست (و اگر دوست داشتید، جوابش!!!) که نمی خواید هیچ وقت، هیچ کسی از شما بپرسه...

1.توضیحات جالبی بود.بله بعضی دوستان در دنیای مجازی شاید بهترین دوستان هم باشند و بعضی دوستان واقعی هم ممکنه در دنیای مجازی همراهیمان کنند.
2.مبنا اعتماد باشه تا وقتی که خلافش ثابت بشه؟(درست متوجه شدم؟) بله میشه یه شناخت کلی به دست آورد اما ممکن هم هست که اشتباه باشه ....
3.ممنون از پاسخ هاتون.امیدوارم که موفق و شاد باشید در تمام مراحل زندگی.
----
سوالتون کمی پیچیده است و اینکه واقعاً نمی دونم چه سوالی رو دوست ندارم ازم بپرسن.
البته سوالاتی که یه جورایی حریمهایی که برای خودم تعریف کردم رو نقض بکنه معمولاً بی پاسخ خواهند ماند. اما به طور خاص چیزی به ذهنم نمی رسه.
****
ممنونم از اینکه شرکت کردین توی این بازی

حسین شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

1-بله تقریبا البته نه همشون کلا از اشنایی با آدمهای جدید خوشحال میشم
2-معیار که دارم اما گذر زمان باعث میشه ادم ها اون طوری که واقعه هستن خودشون رو نشون بدن
3-خواهش می کنم
-------------
بله صد در صد

1.بله آشنایی با آدمهای جدید برای من هم خوشاینده و وقتی که بتونم چیزی ازشون یاد بگیرم و یا بهشون یاد بدم برام جذابتر میشه.خلاصه تا وقتی که حس مفید بودن بکنم از آشنا شدنم.

2.باز هم ممنون از شما.

3.
----
به قول یه جمله ی معروف از خودم : شناخت امری تدریجیست

حسین شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

1-تقریبا زیاد
2-مرور زمان کمک میکنه اعتماد کنم
3-دیدن فیلم و مسابفات مورد علاقه و افتتاحیه های مسابقات بزرگ ورزشی و وب خونی
-----------------
من که همه چی رو میدونم در مورد شما چی بپرسم اخه

1.پس دوستان مجازیتون وارد دنیای واقعیتون میشن زیاد(تقریباً)
2.معیاری یا شاخصی برای سنجش ندارین یعنی؟ یا گذشت زمان مهمترینشه؟
3.سپاس از شما.
----
مطمئنی شما؟
باشه مسئله ای نیست که هر کدام از دوستان سوال داشت می پرسه

memole شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

1) اینکه چطور وارد دنیای واقعی میشن اولش از یه سلام علیک و دوستی ساده شروع میشه بعد که یکم آشنا شدیم اگر فرد مورد اطمینانی بود باهاش دوست میشم و میاد تو دنیای واقعی البته اگر منظور از دنیای واقعی دوستی صمیمی و درددل هست .
2) اعتماد به مرور زمان ایجاد میشه مثل حرف زدن باهم خوندن وبش
3) اینترنت ، مهمونی، فیلم ، آهنگ ، حرف زدن با دوستان و ....

خودت جواب سوالاتو نمیدی ؟

1.خب دنیای واقعی شامل این مواردی که گفتین هم میشه.
2.پس خوندن وب هم یکی از معیارهای جلب اعتماده
3.ممنونم عزیزم.

چرا اضافه می کنم به مطلب.

بسامه شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

1- بستگی داره تا چه اندازه درک داشته باشن... گاها خیلی... من خونه یکیشون هم می رم...
2- تا اونجایی که خودشو قابل اعتماد نشون بده..
3- موسیقی.. خوندن.. نوشتن... گاها چت کردن.. دیدن مدل لباس و ارایش و این چیزا...


4- الان یه سوال: رویای تو چیه؟

1.درک ...یعنی هر چی درک بیشتر -----» نزدیک شدن به دنیای واقعی بیشتر؟
2. یعنی شما معیاری نداری براش؟
3.ممنون ازتون.

4.سوالت خیلی کلیه عزیزم.رویام در مورد چی؟

آیور شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ http://exemotion.blogfa.com

یهنی همینجا باید جواب بدیم ؟ خب باوشه !
۱. از یه جای به بعدی حال اینترنتو اینا ندارم بعد حیفم میاد دوستام بمونن همینطور دور از من معمولا شمارشون رو میگیرم ! .. اما اونطوریم باز مجازیا ! در طول زندگیم یه بار شد یکی از دوستای نتیم رو ببینم ! .. آآ..ه !:(
۲. مراتب عالیه کمالات طرف رو مورد ارزیابی قرار میدهیم ! .. به روش های مختلف تیر ماهی گونه مون !
۳. نمیدونم ! ..

سوالمو من کی بپرسم ؟ :دی

بهله همینجا جواب بدین.لدفاً
1.پس وارد دنیای واقعیت میشن در حد تماس یا پیامک
2.مراتب عالی - تیرماهی گونه رو خوب اومدی
3.یعنی چی؟نمی دونی سرگرمیت چیاست؟

سوال 3 را کامل کن.
همینجا هم بپرس خانم

ارکیده شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام خانوم معلم عزیزم
پس چرا بی خبر امتحان میگیرین آخه
خب ما جواب میدیم
1_اکثرا وارد دنیای واقعیم شدن به جز تعداد کمی و شما
2- من با هر کسی دوس نمیشم اول وبشو میبینم بعد پروفایلشو میخونم اگه با روحیاتم جور باشه باهاش ارتباط برقرار میکنم
3- خوندن رمان وکلا عاشق خوابیدنم
اجازه خانوم بهمون بیست بدینا

سلام بر ارکیده بانوی مهربان.

خب دیگه نظام توصیفی امتحان نداره که

ممنونم از لطفت
1.خب دیگه - حالا مگه مهمه که وارد دنیای واقعیت بشم؟
2.ممنون از پاسخت
3.منم مطالعه رو دوست دارم.



نمره ی شما 20 (همان خیلی خوب فعلی)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.