دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

 

 

نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز  

 

 دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین  

 

بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند . . . 

 

 

 

اربعین حسینی تسلیت باد. 

 

التماس دعا 

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

من هم تسلیت میگم راستی ...
فقط خدا میدونه امسال چقد دلم هوای کربلا رو کرد ...
من تا حالا نرفتم :((((

ممنونم.به همچنین.

ایشالا نصیبت میشه می ری . می دونی منم دلم خیلی می خواست - مخصوصاً پیاده هایی که داشتن می رفتن زیادت رو می دیدم از تی وی

نگار یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام عزیزم
مرسی از احوال پرسیت خودت خوبی؟؟؟
خوشی دوستم؟؟
خیلی وقته آپ نشدم متاسفانه وقتشو ندارم که بنویسم ... :(

بابت لینکم خیلیییییییییییی ممنون دوستم سر زدم مرسی.
نظراتم چون خیلی از آپم گذشته بود بسته شده بود که بازش کردم

به به! ببین کی اینجاست!نگاربانو!
خوبی؟
سلامتی؟
ایشالا هر جا هستی موفق باشی.

امیدوارم که لینکه برات مفید بوده باشه.

فقط من! یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

تسلیت میگم مریم بانو!
توسلت به این بارگاه آسمانی گوارایت باد.

ممنونم بانو!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.