دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

حلول ماه ربیع و آدم برفی

حلول ماه ربیع الاول رو به دوستای گلم تبریک میگم. 

 

دیشب برف باریده بود و ما هم (من و داداشیم) رفتیم حیاط و یه آدم برفی ساختیم. 

تازه از خودمون و آدمکمون عکس هم  گرفتیم.  

این عکس هم آدمکمونه 

 

(ادامه مطلب  خودم و آدم برفی هستیم) 

 

 


 

من و آدم برفی 

 

 

رد دستام توی برف 

نظرات 6 + ارسال نظر
memole یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

من نمیدونم چرا هرچی نظر میزارم ثیت نمیشه

چرا ادم برفیه شکل خودته
این طرح مانتوت چه جالبه برگه ؟

خب یه موقع هایی اینجا قاط می زنه (احتمالا اون موقع بوده)


خب دیگه! شاید منم آدم برفیم! شایدم آدم برفی منم
بلی برگ است - چشمات جالب می بینه

نگار شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ق.ظ

سلاااام
منم تبریک میگم بهت :-*
اوخیییی چه آدم برفیه خوشگلییییی ...
منم دلم میخاد حیات داشته باشیم :-(
منم برف بازی میخاااام ... :-)
چهره خودتم که عالییی بود ;-)

به به ! نگاربانو
دیروز ذکر خیرت بود.
چشمات خوشگل می بینه.
عزیززم

مرسی.

[ بدون نام ] جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام اجازه خانوم معلم
میگم اجازه شما آیا دچار کم خونی شدید شدید آیاچرا اینقدر صورتتون سفیده مثل آدم برفی
اصنشم آدم برفیه از خودتون قشنگتره هان

سلام ارکیده بانو


کم خونی؟اونی که گفتی معمولا میگن رنگ چی سفید میشه؟؟

اون که بعله! آدم برفیه قشنگه.
اما من خلقت خدام و اون ساخته ی من!
البته خب دیگه زیاد با برفها بودم این جوری شده

بسامه پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

من عاشق چشم و ابروت شدم مریمی





آیورررررر پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ http://exemotion.blogfa.com

... چه صورت مهربونی ! به به !
+ فقط غریب نیم ساعت در اصفهان برف بارید ! صرفا بارید ! نموند و ننشست ..رفت ..

.. در این لحظه آرزوم اینه کرج بودم ! :|

+ دماغ آدم برفیه عملیه ؟!

ئه مهربونیش معلومه!!

+ایشالا بیشتر می باره.

الان دیگه اینجا هم چیزی نموند از برف . . .

+اتفاقا منم داشتم به داداشی می گفتم دماغش شبیه این عمل کرده ها!! شده (البته بعضی دماغای عملی)

فقط من! پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

خدائیش خیلی خوشگلی


چشماتون خوشگل می بینه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.