دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

:)

هر روز
شیطان لعنتی
خط های ذهن مرا
اشغال میکند
هی با شماره های غلط
زنگ میزند آن وقت
من اشتباه میکنم و او
با اشتباه های دلم حال میکند

دیروز یک فرشته به من می گفت:
تو، گوشی دل خود را
بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو میزد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا برنداشتی؟

یادش بخیر
آن روزها
مکالمه با خورشید
دفترچه های کوچک ذهنم را
سرشار خاطره میکرد
امروز پاره است
آن سیم ها که دلم را
تا آسمان مخابره میکرد

اما
با من تماس بگیر خدایا
حتی هزار بار
وقتی که نیستم
لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار! 

 


                       
  کتاب: روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس / نویسنده : عرفان نظرآهاری 

نظرات 4 + ارسال نظر
فقط من! یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

نمی دونم فقط من وبلاگت رو بدون قالب میبینم یا اینکه واقعا قالبت پریده !

راستش من که دو تا مرورگر مختلف امتحان کردم.درسته.

نمی دونم.شاید نت مشکل داره؟

آیور یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

عرفان نظر آهاری نمیدوستم انگار داری وبلاگمیخونی وقتی کتاباشو میخونی

خب دیگه.
هر کس نظری داره.
من که از بعضی شعرهاش خوشم میاد.زیاااااد.

کوه استوار شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ http://greengarden.persianblog.ir/

سلام مریم بانو جان
بسیار زیبا بود....
شاد باشی عزیزم

سلام علیکم.بانو
ممنونم ازت.

به همچنین شما عزیزم

خواهر طوفانی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.firedance.persianblog.ir

میخواستم بگم این نوشته ی عرفان نظر آهاری رو خیلی دوست دارم که دیدم نوشتید !
خیلی نوشته های این نویسنده قشنگن !

سلام.
ممنونم از حضور شما.
بله شعرهای قشنگی دارن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.