دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

جمله های دوست داشتنی من .

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ http:///نجوای دل

سلام . عبارتهای زیبایی است . مهم این است که با معیار استاندارد فطرت آدمها را بسنجیم ، و بدیهای آنها را بپوشانیم امّا نیاموزیم .
وخوبیهای آنها را انکار نکنیم و بدون تکبر پیروی کنیم . عید دوستی و برادری بر همه ی دوستان پیامبر رحمت و مهربانی امام پرجمدار علم و اخلاق مبارک باد . نجوای دل

سلام.
بله شما صحیح می فرمائید.

عید را به شما هم تبریک عرض می کنم.
انشاالله از پیروان راستینشان باشیم.

کوه استوار جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://greengarden.persianblog.ir/

لایک

ارکیده سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

اجازه خانوم این جمله هاتون خیلی زیبا بودن
اجازه ما هم اینو قبول داریم که قرار گرفتن آدمها سر راهمون یه حکمتی داره
ولی خب چه میشه کرد جدایی ازشون خیلی سخته

دست نویسنده اصلی درد نکنه .

بله حکمتی که کاش بدونیم چیه.

جدایی اگه بدونیم که اونم حکمتی داره و دلیلی سخته اما شدنیه

آیور سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ق.ظ

خب حالا چرا همه ش ماله عبور ومرور یه آدمه؟! هوم؟!
به من گیر میدین
اینجا هم بسیار بسیار سر شار از موضوعات مرموزه ! بعله !

خب برای اینکه همیشه آدمها در حال عبور و مرور از دنیای آدمهای دیگه هستند.

من؟گیر؟

خیر بانو.هیچ چیز مرموز نیست.
آری

فقط من! دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

جملات زیبائی هستن بانو جان.
انقدر زیبا که هوس کردم بدزدم بذارم تو وب خودم

نظر لطفتونه هیدرا جان.

قابل شما رو نداره.اختیار دارین این چه حرفیه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.