دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

عکس نوشت (2)

 مسجد شجره:  

 

 

مسجد الحرام :  

 

 

 

صحرای عرفات : 

 

 

نمایی از کوه صفا : 

 

 

مسعی (محل سعی صفا و مروه): 

نظرات 3 + ارسال نظر
فقط من! یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

آفرین مریم بانو
چه عکسای خوبی گذاشتی. من هر وقت میخوام برم سفر معمولا با خودم دوربین میبرم بعد اونجا که رسیدم حالش رو ندارم دائم اینو دستم بگیرم و این طرف اونطرف ببرم. نتیجه اش این میشه که عکسی هم نمیندازم :))
........
داشتم سفرنامه ات رو میخوندم یاد زیارت دوره افتادم و اینکه در اون هوای گرم من همش با خودم غر میزدم که بازم مسجد هست یعنی؟

ممنونم هیدرا جان
واقعا جای تعریف داره؟
من عکس انداختن رو دوست دارم زیاد و تقریبا همه جا عکس انداختم یا فیلم گرفتم، خدا رو شکر هوا بهاری بود و از این لحاظ کلافه نبودم

ارکیده یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

اجازه خانوم پس چرا کوه صفا ومروه رو گذاشتن پشت شیشه ما قبلا بالاشم رفتیم تازه مگه نباید موقعی که داریم سعی بین صفا و مروه رو انجام میدیم پامونو به سنگش بزنیم؟؟؟

الان شده موزه ی صفا!! گفتن همینکه به سربالایی برسین کافیه.از کوه هم عکسش بهمون رسید

حسین یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

لایک

سپاس.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.