دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

ارسطو !!!

داشتم درس می دادم که دیدم تصویر کتاب چندتا پرستو هم داره - میگم بچه ها این پرنده ها می دونین اسمشون چیه؟ 

- گنجشک 

- نه 

- کبوتر 

- نه 

خب - این پرنده توی فصل بهار از کوچ زمستانی بر میگرده یعنی موقعی که هوا سرد میشه میره جاهای گرمتر و دوباره توی بهار برمیگرده - اسمشم پرستو هستش. 

یکی از بچه ها: اِ خانم - مگه فیلم نقیه؟ارسطو ؟؟؟؟ 

من -  علی! ارسطو نه پرستو توی شعر صفحه ی قبل در موردش براتون گفتم. 

علی -  فکر کردم میگین ارسطو  

من - خیر أقا پرستو    

 

همچین بچه هایی دارم که زودی یه چیزی رو به یه چیز دیگه ربط میدن در بیربط ترین حالت ممکن. 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ارکیده دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ق.ظ

اجازه خانوم اجازه ارسطو و پرستو هم وزن و هم قافیه هستن
پس بنابراین بچه ها درست میگن
اجازه خانوم معلم من اینقده صدای پرستوهارو دوس دارم وقتی تو آسمون جیغ جیغ میکنن

بله
بله
بله
درست میگن در همه ی موارد مرتبط و غیر مرتبط (آیکن بانوی تعریف کننده ی الکی)

پرستو ها خودشونم بامزه هستن و اینکه الان زندگی مدرنبته ی شهری - زندگی اونا رو هم تغییر داده و ما کمتر می تونیم ببینیمشون.

حسین شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

هیدرا خانم درست میگن
شما بلد نیستید عیب رو بچه مردم نذارید

چه عیبی؟ دارم میگم همه چی به همه چی مرتبطه در فرهنگ پسرکام
بعله اینجوریاست

فقط من! شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

کجاش بی ربطه خانم معلم ؟
ارسطو داداش پرستو بود دیگه

بله
بله
شما درست میفرمایید

massi شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ

یادش بخیر این درسه!
بچه های الانو که دیگه نگو... خدا صبر بده به شما!

البته درسه تغییر کرده اما موضوع نوروز هنوز هست و در مورد پرستو هم فقط یه عنوان از شعره.
امان از دست بچه های امروزی
اما دوست داشتنیند با تمام شیطنتها و شیرین کاریهاشون
ممنونم از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.