دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

آی بازی بازی بازی

 

اینو من یه جا دیدم اول تصویر رو میذارم؛ بعد از سه روز که دوستان نظرشونو گفتن.ادامه مطلب رو میذارم ببینین.  

 

** پ.ن 1 : 

خودم هم اون بار اول که دیدم یه انتخاب داشتم که بعدا میگم, برام جالب بود. به نوعی در مورد شخصیت آدم یه چیزایی میگه و میشه گفت جالبه (تایید یا تکذیب نمی کنم)

 

  

پ.ن 2:  

خب امروز (سه شنبه ) روز سوم شده و بنا به قول فبلیم توضیحات مربوط به هر در رو در ادامه مطلب نوشتم. 

بار اولی که من این مطلب رو دیدم در شماره "4" اولین انتخابم بود (البته انتخابای بعدیی هم داشتم ولی اولی همون بود) 

امیدوارم که براتون جالب باشه 

 

پ.ن 3 :  

بازم از همه دوستای عزیز ممنونم که شرکت کردن

 

1. شما شخص با مزه ای هستید که به اطرافتان توجه دارید. و دوست دارید مسائل رو ساده بگیرید.شما سپاس گذار چیزهای کوچک زندگی هستید حتی یک شمع کوچک یا غذای ساده! شما بسیار به مسافرت و فرهنگ های دیگر علاقمند هستید.شما واقعاً خواستار بهترین ها برای دیگران هستید و عاشق ایجاد فضایی گرم و دوستانه اید. بسیار مهم است که به یاد داشته باشی اگر احساس کردید به کمک یا حمایت دیگران نیاز دارید؛ کمک خواستن چیز بدی نیست.

2. شما پاکیزه و ساده هستید و برای اینکه تمیز و عالی باشید بلاش می کنید.اما آیا ارزشش را دارد؟ آیا احساس نمی کنید که چیزی کم است؟ شما به آنچه به دست آورده اید می اندیشید و به حرفه و کار خود افتخار می کنید.گرچه ممکن است موفقیت های زیادی کسب کرده باشید و مدرک های مختلفی جمع آوری کرده باشید اما نیاز دارید زمان بیشتری صرف شکوفائی خود بعنوان یک انسان نمائید.هرگز خود واقعی تان را فراموش نکنید .حفظ تعادل و دوری از افراط و تفریط ؛ پر کردن محیط اطراف و حتی خودتان از رنگ ها و ایجاد خاطرات دل انگیز و ماجراجویی چیزیست که زندگی را تشکیل می دهد.اگر شما را در جاده ای امن قرار دادند,سعی کنید به مسیرهای ناهموار بروید و خود را شگفت زده کنید.

3.شخصیت شما برای افرادی که شما را می شناسند، بسیار جذاب است.شما در همه چیز فوق العاده اید.فردی هنرمند که از راههای مهتلف شخصیت خود را بروز می دهد.شما میتوانید از بی ارزش ها, چیزهایی ارزشمند ایجاد کنید.شما از خلاقیت بسیار زیادی برخوردار هستید.به یاد داشته باشید که در خانه ماندن یا ماندن در حباب افرادی محدود بسیار آسان است اما بیرون بروید و با طبیعت در ارتباط باشید.

4. شما هنرمندی هستید که عاشق ابراز خودتان از طریق دست نوشته هایتان, موسیقی, هنر و . . . هستید.در وجود شما نوعی دوگانگی وجود دارد به این صورت که هم می توانید رفتاری بسیار گرم و دوستانه داشته باشید و هم بسیار بسته و عمیقاً همه چیز را در حریم خصوصی خود نگهدارید.شما اغلب افکار و مشکلاتتان را برای خودتان نگه میدارید.گرچه ممکن است تصور کنید هیچ کس واقعاً درکتان نمی کند اما اگر به خودتان اجازه دهید که احساساتتان را با دیگران در میان بگذارید, احساس بهتری خواهید داشت و بدانید که دیگران نیز دوست دارند از احساساتشان به شما بگویند.

5.شما همیشه برای خودتان برنامه ها و کارهایی در حال اجرا دارید.مفید بودن به شما احساس آرامش می دهد.شما به دلیل مشغله تان گاهی واقعاً نیاز داری تا بدانید اطرافتان چه خبر است.چه کارهایی باید برای بدن خود انجام بدهید؟ اینکه در روزهای تعطیل استراحت کنید و واقعاً آزاد باشید و وقتی برای شناخت علائق خود بگذارید.سرگرمی ها و فعالیتهایی را تجربه کنید که به طور معمول در زندگیتان انجام نمی دهید.خود واقعی تان را کشف کنید حتی اگر این کار نیاز به ریلکسیشن داشته باشید.

6. شما فردی مطمئن هستید با چشمانی که همیشه در جستجوی جزئیات است.شما سایرین را به هیجان می اورید.ظاهر و باطن شما یکیست.شما به ظاهر خود و اینکه همه دنیا شما را چگونه می بینند, توجه دارید اما داخل اتومبیل یا منزلتان احتمالاً بهم ریخته و نامرتب است.شخصیت شما می تواند خود- مخرب باشد و این گونه باعث آزار خودتان گردید.نفس عمیق بکشید و ریلکس باشید.زندگی به راضی نگهداشتن دیگران محدود نمی شود.واقعیت این است که همه همیشه در حال نگاه کردن به شما نیستند. زمان کافی صرف کنید تا کسی باشید که واقعاً می خواهید باشید.واقعاً چه کاری را دوست دارید انجام بدهید؟

7.شما همیشه کارهای مهمی برای انجام دادن دارید.شما به دیگران توجه دارید و برای هر چیزی جز خودتان زمان صرف می کنید.شما فردی بسیار احساساتی هستید و خانواده و دوستان برای شما مهم هستند و هر کاری برای آنها می کنید. چه چیز زندگی شما را رنگارنگ تر و لذت بخش تر خواهد نمود؟ گرچه زندگی به شما عناوینی مانند مادر, پدر,همسر,معلم,مدیر و . . . داده است اما به خاطر داشته باشید زندگی شما هنوز متعلق به خود شماست.هم اکنون تصمیم بگیرید که آینده شما چطوری باشد؟ اینکه بخواهید چیزهای فوق العاده در زندگیتان رخ دهد, کامل و منطقی و معقول است.

8.شخصیت با مزه و شادتان, شما را جوان نگه میدارد.گرچه شما در مسائل سخت نمیگیرید اما با این حال قدری کمبود اعتماد به نفس دارید.نگرانی در زندگی شما جایگاه به خصوصی دارد.شما هنوز به خوبی نمی دانید که کمک به خودتان برای حل مشکلات را از کجا آغاز کنید. درست است که کمی مغرور هستید اما نیاز داریدتا یاد بگیرید چطور عاشق خودتان باشید و بیشتر خودتان را دوستداشته باشید.شما نیاز دارید تا خود را بهتر و بیشتر بشناسید و به این بیاندیشید که چگونه خودتان را به دنیای بیرون معرفی می کنید و انها چگونه شما را می شناسند.فراموش نکنید که همیشه اطرافتان کسانی هستند که می توانند کمکتان کنند اما شما باید به آنها بگویید که به کمکشان نیاز دارید.وقتی افراد بیشتری را وارد زندگی خود بکنید, زندگی آشانتر خواهد بود.

9.شما به طرز شگفت انگیزی حلال مشکلات هستید و از این جهت به خودتان افتخار میکنید. شما دوست دارید زندگی بدون دردسر و ساده ای داشته باشید.چرا باید به چیز دیگری نیاز داشته باشید؟ شما به راحتی خشنود و راضی می شوید و عاشق این هستید که برای دیگران کاری انجام بدهید و به آنهاکمک کنید.از جمله کمک به دوستان, اعضای خانواده, اقوام, همسایگان و . . . بدانید که زندگی شگفت انگیز و فوق العاده است همانطور که خود شخص شما فوق العاده و شگفت انگیز و خاص هستید.

10. شما فردی قابل اعتماد هستید که علاقه و توجه دیگران را جلب می نمائید و بسیار برای افرادی که با شما در ارتباط هستند ارزش قائلید.شما دوست دارید که در همه چیز زندگی خود امنیت داشته باشید.ترجیح می دهید چیزهایی که کاربرد و استفاده (فایده) خاصی برایتان ندارند را اصلاً نداشته باشید.خلاقیت زیادی در درون شما نهفته است.شما عاشق داشتن کلکسیون کتاب, موسیقی, هنر و . . . هستید اما هرگز آنها را به عنوان رشته تخصصی و با حرفه خود انتخاب نمی کنید.شما تصور می کنید مشکلاتتان تنها مربوط به خود شماست و نیازی نیست کسی در جریان آنها قرار بگیرد.به یاد داشته باشید ابراز خود (حقیقی) جرم با اشتباه نیست.ما همه انسان هستیم.

نظرات 13 + ارسال نظر
massi پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ

ئـــــــــه! دقیقا درسته!

خوشحالم.

massi پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ

من شماره 10 رو انتخاب کردم. اما از شماره 1 اما رنگ دیگه هم خوشم میاد!

حسین سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

شیوه خودت چی بید! پول ودی و یا به زور ازت وگیرم؟
ایکون کییون پول زور وگیر

شیوه ی خودم بید دیگه!
پول زور نودمه

خواهر طوفانی دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.firedance.persianblog.ir

10 ، 2 ، 6

حسین چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:54 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

چقدر درست بود!!!!
در مورد خودت و مادر هیدرا هم خیلی درست گفته بود
+لطفا تقدیر من رو خشکه حساب کن

درست بود؟
کی میگه؟

+نگاه کن چه حرفا میزنه!! همین که ازت تقدیر و تشکر کردم، جای بسی شادمانیه
اینم ادامه تقدیر به شیوه خودم:

فقط من! چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:53 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

جالب بود



خوشحالم که خوشتون اومد.

حسین سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

تا من نظر دادم بقیه شرکت کردن
در هات رو از پاشنه در میارم

از شما تقدیر میشه که شرکت کننده اول بودین،
اما باقی دوستان هم همیشه به من لطف دارن
عجب!

حسین سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

در خودت چیه؟

در انتخابی خودم رو هم میگم.
عجله نکن

حسین سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

زود جایزه من رو بدین جون هم اولین نفر بودم و هم دستم خوب بوده ظاهرا
وگرنه من میدونم و درهات

جایزه که نداریم
از چه لحاظ؟

مثلا موخوای چه کنی؟

پسرک دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ب.ظ

به ترتیب اولویت
8، 5، 4، 1
(، انتخاب یکیش سخته! احتمالا اختلال چند شخصیتی دارم!!!)

ممنون از حضورتون


من معذرت میخوام از راست یا چپ (بانویی سردر گم)
سخت نگیرین انتخاب یکیش کمی سخته قبول دارم

فقط من! دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:24 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

10
...................
اگه چیز باحالی تو انتخابم نبود معلومه تستش تقلبیه !


ممنونم ازتون.

.....................

بله
بله
همینطوره

حسین دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

خواهش جایزه ام رو بده برم


جایزه؟

حسین دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

2

سلام.
ممنون از شرکت تو این بازی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.