دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

.....

چه در دل من

چه در سر تو

من ازتو رسیدم به باور تو

تو بودی و من

به گریه نشستم برابر تو

بخاطر تو

به گریه نشستم بگو چه کنم

با تو....شوری در جان

بی تو....جانی ویران

از این ....زخم پنهان

می میرم

نا مت ....در من باران

یادت ....در دل توفان

با تو .....امشب پایان

می گیرم

نه بی تو سکوت

نه بی تو سخن

به یاد تو بودم به یاد تو من

ببین غم تو

رسیده به جان و دویده به تن

ببین غم تو

رسیده به جانم

بگو چه کنم

عبدالجبار کاکایی
نظرات 3 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:08 ب.ظ

تیتراژ ارمغان تاریکی ..
بهم دلهره میده آهنگش .. یه دلهره بد .. :(

ممنون رویا بانو.

آروم باش.

:)

حسین دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

این رو با صدای محمد اصفهانی شنیدم خیلی قشنگ میخوند.
تیتراژ یک سریال بود نه؟

بله درسته؛ آقای اصفهانی خوندنش.
تیتراژ یهه سریال بود اما یادم نمیاد چی!

پسرک شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:38 ب.ظ

بسیار زیبا و تامل برانگیز بود.
احسنت

ممنون از حضورتون و حسن نظرتون
سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.