دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

گفتگو

 گفت و شنود

میگم : کلمات حس ها رو خوب منتقل می کنن. 

میگه: اگه کلمه صرف باشه - شاید هم سوء تفاهم بوجود بیاد. 

میگم: کلمه ی صرف؟ 

میگه: متن خالی - بدون صوت - متن خالی نوشتاری که زود ازش بگذری. 

میگم: یعنی گفتگوی نتی؟ 

میگه: آفرین.نوشته ها حس ها رو منتقل می کنند اما اگه زمانی برا فکر کردن نباشه و سریع از نوشته رد بشی - شاید سردر گم بشی. 

میگم : آورین! خودم بهش توی اون لحظه فکر نکرده بودم. 

میگه: می دونم عجولی - مثل همیشه 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ

لازم بود هااااااااااااااان؟
اگه گرفتی می بینم چی هستن این تصمیما

آری لازم بود.
باشه.

حسین پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:53 ق.ظ

نوچ نوچ نوچ نوچ
بعد از اون شاهکار اون روزت چیزی نمیگه؟
احیانا توبیخی ، تنبیهی ، قهری!
هیچ کاری باهات نکرده؟

خیر
هیچکدام.
و اینکه بهم گفت: حواستو جمع کن.
گفتم:باشه
تازه ! خیلی بزرگش میکنی؛ اما لازم بود.باور کن.
نمی دونی بهم یه چیزای دیگه هم میگه؛ گرفتن تصمیمهای جدید و اینا

حسین چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:44 ق.ظ

کی میگه؟
کجا میگه؟
به کی میگه؟

من میگه!
موقعی که داره نصیحتم میکنه.
به من میگه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.