دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

مسافرانه

در دفتر شعر من صدا پنهان است 

یک رود پر از ستاره در جریان است 

من در سر خود ابر زیادی دارم 

جیب کلمات من پر از باران است 

 

جلیل صفربیگی 

 

- = - = - =- =- =-  

 

سلام به دوستان عزیز. 

الان که می نویسم خوبم. 

ممنون از لطفتون و بودنتون. بخاطر بد قلقی های این چند روز هم منو ببخشید.هوای بهار و دل بهانه گیر و (اصلا هم توجیه نمی کنم)

میگن قبل سفر از دوستان و آشنایان باید حلالیت طلبید، من هم جهت به جا آوردن این رسم رسیدم خدمتتون که هم بگم همه چی آرومه. هم بگم آدمیه دیگه آه و دم . خلاصه خوبی - بدی دیدین حلال کنین. عمری بود و برگشتم که براتون تعریف می کنم چه خبر بود.نه که بر من ببخشید کاستیها و بدیهام رو. 

هنوز ساک نبستم - سرخوشانه اومدم دارم نت گردی می کنم.  

  

اوقاتتون پر از شادی و قشنگی و سلامتی 

در پناه خداوند باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
فقط من! سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:04 ق.ظ

سلام مریم بانوی مسافر
سفر چیز خوبیه... به سلامتی و خوشی

سلام.
ممنونم هیدرا جان.
بله سفر خیلی خوبه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.